FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KONFERENCIJA ZA NOVINARE KONCESIONARA "ISTARSKOG IPSILONA"

KANFANAR, 6. srpnja (Hina) - Gradnja "Istarskog ipsilona" neće se moći nastaviti bez naplate cestarine ili naknade hrvatske Vlade, jer koncesionaru prihodi od tunelarine osiguravaju tek trećinu zajma, istaknuli su na današnjoj konferenciji za novinare u Kanfanaru glavni direktori Niskogradnje francuskoga Bouyguesa Michel Cote i podružnice Bouyguesa Joseph Harnois te direktor Bina- Istre Charles Paradis, koncesionara za izgradnju "Ipsilona" u kojemu Bouygues ima polovicu udjela.
KANFANAR, 6. srpnja (Hina) - Gradnja "Istarskog ipsilona" neće se moći nastaviti bez naplate cestarine ili naknade hrvatske Vlade, jer koncesionaru prihodi od tunelarine osiguravaju tek trećinu zajma, istaknuli su na današnjoj konferenciji za novinare u Kanfanaru glavni direktori Niskogradnje francuskoga Bouyguesa Michel Cote i podružnice Bouyguesa Joseph Harnois te direktor Bina- Istre Charles Paradis, koncesionara za izgradnju "Ipsilona" u kojemu Bouygues ima polovicu udjela. #L# Kako je hrvatska Vlada od koncesionara "Ipsilona" zatražila da se cijena tunelarine na Učki ne povisuje te da se ne uvede ni cestarina, odredit ćemo nove uvjete jer je koncesijskim ugovorom predviđeno i moguće sudjelovanje hrvatske države, rekao je Cote. Dodao je kako je u Europi praksa, a i europske smjernice to preporučuju, da cestarinu plaća korisnik, a ne porezni obveznik. "Naplata cestarine u ovome je trenutku isključivo politička odluka. Vlada sada treba donijeti odluku. Europske vlade cestarinu plaćaju iz proračuna, kao što je u Njemačkoj i Austriji, ili naplatom, kao u Italiji, Francuskoj i Španjolskoj. Čelnici Bouyguesa i Bina-Istre izvijestili su da gradnja 1A faze "Istarskog ipsilona", od Vodnjana do Rogovića, napreduje po planu, pa bi ta dionica trebala biti otvorena pod kraj 1999. "Ugovor o koncesiji ponajviše odgovara Hrvatskoj i nije to 'kolonijalni ugovor', kakvim ga neki žele prikazati u javnosti, već jedini način da se izgradi ta cesta", kazao je Cote, dodavši kako je na natječaju za gradnju Bouyguesova cijena građevnih radova od 170 milijuna njemačkih maraka bila povoljnija od cijene domaćih tvrtaka. Predstavnici Bouyguesa istaknuli su kako osim od autoceste Hrvatska i Istra imaju brojne druge koristi od toga projekta, kao što je zapošljavanje istarskih graditelja, koji tvore 85 posto osoblja gradilišta, a Bouygues za plaće i doprinose izdvaja oko 1,2 milijuna kuna na mjesec. Predstavnici te građevno-investicijske tvrtke istaknuli su kako Bouygues posluje s više od 80 država na svih pet kontinenata, da tvrtka zapošljava 91.900 radnika te da je njezin ukupan godišnji promet 95 milijardi kuna. (Hina) spd im 061559 MET jul 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙