FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ŠTERN: PLAN RESTRUKTURIRANJA INE USKORO PRED VLADOM

ZAGREB, 9. lipnja (Hina) - Hrvatska naftna tvrtka INA - Industrija nafte d.d. prošlu je poslovnu godinu završila pozitivno, ostvarivši dobit od 215 milijuna kuna, a nešto je lošije poslovala Ina-grupa, s dobiti od 41 milijun kuna. Ina je završila i plan restrukturiranja, koji bi se uskoro trebao naći pred hrvatskom Vladom, istaknuli su čelnici te tvrtke na današnjoj konferenciji za novinare. Na pitanja o pomorskome prijevozu naftnih derivata, odgovorili su kako je rješenje da brodari nabave nove brodove ili da se Ini dopusti raditi sa stranim brodarima.
ZAGREB, 9. lipnja (Hina) - Hrvatska naftna tvrtka INA - Industrija nafte d.d. prošlu je poslovnu godinu završila pozitivno, ostvarivši dobit od 215 milijuna kuna, a nešto je lošije poslovala Ina-grupa, s dobiti od 41 milijun kuna. Ina je završila i plan restrukturiranja, koji bi se uskoro trebao naći pred hrvatskom Vladom, istaknuli su čelnici te tvrtke na današnjoj konferenciji za novinare. Na pitanja o pomorskome prijevozu naftnih derivata, odgovorili su kako je rješenje da brodari nabave nove brodove ili da se Ini dopusti raditi sa stranim brodarima. #L# Glavni direktor Ine Davor Štern podsjetio je da je plan restrukturiranja izrađen u suradnji s neovisnim savjetodavnim kućama, koje su preporučile da se zatvore neki preradbeni pogoni, ali Inina Uprava ne kani zatvoriti sisačku rafineriju. No i zbog toga i zbog benzinskih postaja, zatvaranje kojih je opravdano, Ina se treba dogovoriti s Vladom o poticajnim mjerama, istaknuo je Štern. Po njegovim riječima Ina se u cijelosti može restrukturirati u roku dvije godine, a u drugoj polovici iduće godine mogla bi izići i na svjetsko tržište. Inina privatizacija, podsjeća Štern, ovisi o Vladi koja takav plan mora predložiti Hrvatskome državnom saboru. U ovoj godini u Ini planiraju uložiti ukupno oko 120 milijuna dolara, uglavnom iz tekućega poslovanja, iako se razgovara, npr. s Europskom bankom za obnovu i razvoj, o zajmu (oko 30 milijuna dolara) za ekološke projekte u riječkoj rafineriji. K tomu, u Ini najavljuju i ulaganje 30 do 40 milijuna dolara u istraživanje i proizvodnju nafte i plina, a jednako toliko se kani uložiti u izgradnju i obnovu benzinskih postaja, skladišta, transport i sl. Na konferenciji je posebno bilo riječi o izgradnji novih i obnovi starih benzinskih postaja i njih bi, smatraju u Ini, trebalo nazvati prodajnim mjestima, jer postaju i lanac prodaje robe široke potrošnje i usluga. Na upit o poslovnim odnosima Ine i tvrtke "Rijeka-nafta" Čedomira Blaškovića, glavni direktor Ine podsjetio je na kronologiju događaja s tom tvrtkom koja je, nakon eksplozije tankera "Tomislavgrad" ljeti prošle godine, izgubila plovidbene dozvole. Podsjetio je i na odnose sa zadarskom "Tankerskom plovidbom". Štern je upozorio na starost brodova hrvatskih brodara, navodeći kao primjer da "Tankerska plovidba" ostaje bez broda "Podunavlje", kojemu ovih dana istječu dokumenti za prijevoz. Stoga smo ponovno počeli pregovore s Blaškovićem i ugovor s njim (od 20. svibnja 1998.) stupit će na snagu jedino ako njegovi brodovi dobiju plovidbenu dozvolu, a o tome, istaknuo je Štern, odlučuju mjerodavna tijela. Najavivši da će Ina zatražiti mogućnosti za kabotažu (zapošljavanje stranih brodova), Štern je ustvrdio kako Ina neće "dopustiti da bude talac jedne ili dviju tvrtaka". (Hina) bn gk 091428 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙