FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

POZIV GOSPODARSTVENICIMA ZA SUDJELOVANJE NA IMEGI

ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Peti Međunarodni strukovni sajam gastronomije, društvene prehrane i hotelijerstva IMEGA bit će priređen na novome sajamskom prostoru u Muenchenu od 4. do 7. listopada. Na 40.000 četvornih metara izložbenoga prostora predstavit će se oko 700 izlagača, a Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizira sudjelovanje i hrvatskih tvrtaka. Za sada se njihov točan broj ne zna, jer se još prijavljuju, ali je poznato da će izlagati "Podravka" i "Zdenka". Predstavljajući IMEGA-u na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, Josef Sickinger, direktor odnosa s javnosti Muenchenskoga sajma, rekao je kako sajam pokazuje gospodarstvenicima u kojem se smjeru razvijaju ugostiteljstvo, hotelijerstvo i gastronomija. To bi, istaknuo je, koristilo i Hrvatskoj, zemlji s velikim turističkim mogućnostima.
ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Peti Međunarodni strukovni sajam gastronomije, društvene prehrane i hotelijerstva IMEGA bit će priređen na novome sajamskom prostoru u Muenchenu od 4. do 7. listopada. Na 40.000 četvornih metara izložbenoga prostora predstavit će se oko 700 izlagača, a Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizira sudjelovanje i hrvatskih tvrtaka. Za sada se njihov točan broj ne zna, jer se još prijavljuju, ali je poznato da će izlagati "Podravka" i "Zdenka". Predstavljajući IMEGA-u na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, Josef Sickinger, direktor odnosa s javnosti Muenchenskoga sajma, rekao je kako sajam pokazuje gospodarstvenicima u kojem se smjeru razvijaju ugostiteljstvo, hotelijerstvo i gastronomija. To bi, istaknuo je, koristilo i Hrvatskoj, zemlji s velikim turističkim mogućnostima. #L# Predstavljajući najvažnije sajamske cjeline, kao što su paviljon regija i staklena kuhinja, mlada gastronomija i specijalna izložba kavana, prehrambeni proizvodi i pića te tehnika i opremanje uređajima, Josef Sickinger je istaknuo da se takvom zamisli nastoje pokazati dostignuća u gastronomiji i ugostiteljstvu. Objašnjavajući svojstva paviljona regija, u kojemu će svaka zemlja izlagač predstaviti svoju gastronomsku osobitost, Sickinger se osvrnuo na hrvatski "Dalmatia Cup" na kojemu je sudjelovao, te je, uza sve čestitke, zamjerio što nije predstavljena vlastita kuhinja ili, bolje rečeno, što se hrvatski hotelijeri stide ponuditi hrvatske regionalne gastronomske specijalitete. Mlada gastronomija je simbol modernoga shvaćanja gastronomije, a riječ je o koncepciji koja teži predstavljanju gastronomije zajedno s ugođajem (glazba, svjetlo, oprema). Među ostalim predstavit će se i "otok piva", kultura kavana i suvremena pojava - internetski caffe. Sickinger je istaknuo kako je u prehrambenoj proizvodnji i gastronomiji sve više obitelji sklono prehrani izvan kuće i brzoj prehrani a ugostiteljstvo industrijski pripravljenim jelima. IMEGA-u će popratiti i bogat stručni program - kongres o društvenoj prehrani, o "pokretnim kuhinjama", kulturi stola i opskrbi dječjih vrtića i ustanova. Prošlu IMEGA-u, prije dvije godine, vidjelo je 33.000 posjetitelja iz 56 zemalja, rekao je Josef Sickinger. (Hina) bma dd 041833 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙