ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Peti Međunarodni strukovni sajam gastronomije, društvene prehrane i hotelijerstva IMEGA bit će priređen na novome sajamskom prostoru u Muenchenu od 4. do 7. listopada. Na 40.000 četvornih metara izložbenoga
prostora predstavit će se oko 700 izlagača, a Hrvatska gospodarska komora (HGK) organizira sudjelovanje i hrvatskih tvrtaka. Za sada se njihov točan broj ne zna, jer se još prijavljuju, ali je poznato da će izlagati "Podravka" i "Zdenka". Predstavljajući IMEGA-u na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, Josef Sickinger, direktor odnosa s javnosti Muenchenskoga sajma, rekao je kako sajam pokazuje gospodarstvenicima u kojem se smjeru razvijaju ugostiteljstvo, hotelijerstvo i gastronomija. To bi, istaknuo je, koristilo i Hrvatskoj, zemlji s velikim turističkim mogućnostima.
ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Peti Međunarodni strukovni sajam
gastronomije, društvene prehrane i hotelijerstva IMEGA bit će
priređen na novome sajamskom prostoru u Muenchenu od 4. do 7.
listopada. Na 40.000 četvornih metara izložbenoga prostora
predstavit će se oko 700 izlagača, a Hrvatska gospodarska komora
(HGK) organizira sudjelovanje i hrvatskih tvrtaka. Za sada se
njihov točan broj ne zna, jer se još prijavljuju, ali je poznato da
će izlagati "Podravka" i "Zdenka". Predstavljajući IMEGA-u na
današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, Josef Sickinger,
direktor odnosa s javnosti Muenchenskoga sajma, rekao je kako sajam
pokazuje gospodarstvenicima u kojem se smjeru razvijaju
ugostiteljstvo, hotelijerstvo i gastronomija. To bi, istaknuo je,
koristilo i Hrvatskoj, zemlji s velikim turističkim mogućnostima.
#L#
Predstavljajući najvažnije sajamske cjeline, kao što su paviljon
regija i staklena kuhinja, mlada gastronomija i specijalna izložba
kavana, prehrambeni proizvodi i pića te tehnika i opremanje
uređajima, Josef Sickinger je istaknuo da se takvom zamisli nastoje
pokazati dostignuća u gastronomiji i ugostiteljstvu.
Objašnjavajući svojstva paviljona regija, u kojemu će svaka zemlja
izlagač predstaviti svoju gastronomsku osobitost, Sickinger se
osvrnuo na hrvatski "Dalmatia Cup" na kojemu je sudjelovao, te je,
uza sve čestitke, zamjerio što nije predstavljena vlastita kuhinja
ili, bolje rečeno, što se hrvatski hotelijeri stide ponuditi
hrvatske regionalne gastronomske specijalitete.
Mlada gastronomija je simbol modernoga shvaćanja gastronomije, a
riječ je o koncepciji koja teži predstavljanju gastronomije
zajedno s ugođajem (glazba, svjetlo, oprema). Među ostalim
predstavit će se i "otok piva", kultura kavana i suvremena pojava -
internetski caffe.
Sickinger je istaknuo kako je u prehrambenoj proizvodnji i
gastronomiji sve više obitelji sklono prehrani izvan kuće i brzoj
prehrani a ugostiteljstvo industrijski pripravljenim jelima.
IMEGA-u će popratiti i bogat stručni program - kongres o društvenoj
prehrani, o "pokretnim kuhinjama", kulturi stola i opskrbi dječjih
vrtića i ustanova.
Prošlu IMEGA-u, prije dvije godine, vidjelo je 33.000 posjetitelja
iz 56 zemalja, rekao je Josef Sickinger.
(Hina) bma dd
041833 MET jun 98