ROVINJ, 29. svibnja (Hina) - Hotel Eden rovinjskog Jadranturista, nakon temeljite obnove koja je započela još u prosincu prošle godine, u što je uloženo 43 milijuna kuna, danas je prigodnom svečanošću otvoren za posjetitelje.
ROVINJ, 29. svibnja (Hina) - Hotel Eden rovinjskog Jadranturista,
nakon temeljite obnove koja je započela još u prosincu prošle
godine, u što je uloženo 43 milijuna kuna, danas je prigodnom
svečanošću otvoren za posjetitelje. #L#
U tom reprezentativnom turističkom objektu, koji je prema novom
pravilniku po kategorizaciji ugostiteljskih objekata doveden na
razinu četiri zvjezdice, uređeno je 330 jedinica - zamijenjene su
zidne i podne obloge te instalacija, uvedena je klimatizacija soba,
te ugrađen suvremeni vatrodojavni sustav, koji odgovara traženjima
najzahtjevnijih turoperatora. Najatraktivnija je novost ipak
visokosofisticirana oprema koja omogućuje potpuni nadzor nad svim
hotelskim sobama u smislu kontrole sigurnosti, te uštede
energije.
O obimnosti radova na obnovi hotela Eden najbolje govore podaci
kako je položeno ukupno 115 kilometara kablova, 10 km raznih
cijevi, 9 tisuća četvornih metara podnih obloga, obojeno 35 tisuća
četvornih metara zidova, a radi uštede energije kod klimatiziranja
prostorija instalirana je tzv. banka leda, zapremnine 36
prostornih metara.
Prema riječima predsjednika Uprave Jadranturista mr. Ivana Šorića,
ta tvrtka ima namjeru na sličan način obnoviti još dva svoja objekta
- hotel Istra na Crvenom otoku i hotel Park. U sklopu priprema za
ovogodišnju turističku sezonu, kaže Ivan Šorić, u Istraturistu su u
uređenje objekata ukupno uložili 90 milijuna kuna, od čega su 78
milijuna kuna kreditna sredstva Zagrebačke banke, inače većinskog
vlasnika (51 posto) tog dioničkog društva. Kredit je povoljan; 11
posto kamate na rok otplate od 11 godina uz poček od godinu dana. No,
u toj tvrtki ističu da su u prošlogodišnje kreditno zaduženje u
iznosu od 23 milijuna kuna sada dosegnuli granicu rizičnosti u
pogledu sposobnosti urednog otplaćivanja kredita.
Osim u obnovu hotela Eden, u Jadranturistu su u ovoj godini značajna
sredstva uložili i u podizanje razine usluga drugih objekata -
naročito u kampovima (obnovljeni u sanitarni čvorovi i električne
instalacije), a također su proširena parkirališta ispred hotela i
turističkih naselja te uređene plaže.
Preuzimanje upravljanja Jadranturistom španjolske tvrtke "Sol
Melia", mr. Ivan Šorić ocjenjuje pozitivnim pomakom u podizanju
konkurentske sposobnosti tvrtkr na međunarodnom turističkom
tržištu. Od te ugledne tvrtke, koja je prema veličini na trećem
mjestu u Europi i 14 u svijetu, a upravlja objektima u 25 zemalja,
mr. Šorić očekuje da pomogne tvrtki da za tri do pet godina dosegne
europsku i svjetsku razinu usluga u turizmu.
Prema riječima direktorice marketinga Jadranturista Odete Sapač, u
toj tvrtki očekuju u ovoj godini za 10 posto veći turistički promet
prema prošloj godini, kada je ostvareno 1,76 milijuna noćenja. To
se namjerava ostvariti produljenjem sezone i ponovnim
pridobivanjem nekada vrlo brojnih britanskih i skandinavskih
turista koji su prije desetak godina ostvarivali čak četvrtinu svih
noćenja u Jadranturistu, a sada tek skromnih sedam posto. Početak
ovogodišnje sezone, kaže Odete Sapač, u cijelosti opravdava
poslovna očekivanja.
(Hina) kž vl
291351 MET may 98