ZAGREB, 29. svibnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka za proizvodnju i promet sladoleda i smrznute hrane, Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, pripremila je za ljetnu sezonu 15 novih sladolednih proizvoda, koji će ovih dana biti plasirani na
tržište, kazao je direktor marketinga i razvoja Leda Davorin Šimunović.
ZAGREB, 29. svibnja (Hina) - Zagrebačka tvrtka za proizvodnju i
promet sladoleda i smrznute hrane, Ledo, iz sastava koncerna
Agrokor, pripremila je za ljetnu sezonu 15 novih sladolednih
proizvoda, koji će ovih dana biti plasirani na tržište, kazao je
direktor marketinga i razvoja Leda Davorin Šimunović.#L#
Po njegovim riječima, sve jača inozemna konkurencija na tržištu,
prisiljava Ledo na ulaganja u nove proizvode, u proizvodne linije
te u distribuciju. Tvrtka je za ovu sezonu nabavila 22 nove auto-
hladnjače i 4915 komada razne rashladne opreme. U Ledu ističu da će
im sva ta ulaganja pomoći u zadržavanju udjela od 65 posto na
domaćem tržištu sladoleda.
Asortiman novih proizvoda, kažu u Ledu, prilagođen je i kreiran
prema zahtjevima potrošača. Tako su, među novim proizvodima, za
najmlađe potrošače pripremili tri nova proizvoda, u grupi korneta
lansirana su također tri proizvoda, te nove marke obiteljskog
sladoleda. Tvrtka je za potrebe Hrvatske vojske započela
proizvoditi i sladoled u čašicama prema specijalnim zahtjevima.
(HINA) mk vl
291101 MET may 98