FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: KVALITETA USLUGA PRESUDNA U TURIZMU

ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Sve do 1990. godine pojam kakvoće bio je usredotočen samo na fizički proizvod, a tek kasnije proširio se i na usluge, čemu je pridonijelo to što one u manjim industrijskim zemljama u svijetu predstavljaju najveću industriju koja zapošljava do dvije trećine stanovništva. Usluga tako više nije nus proizvod, nego sam proizvod, rekao je dopredsjednik Međunarodne savjetodavne institucije TMI i predstavnik TMI-ja u Europskoj fondaciji za upravljanje kvalitetom Claus Munckbirch na današnjem savjetovanju "Izazovi i gostoprimstva", koji je u sklopu ITTF-a održan za hrvatske hotelske manadžere.
ZAGREB, 7. svibnja (Hina) - Sve do 1990. godine pojam kakvoće bio je usredotočen samo na fizički proizvod, a tek kasnije proširio se i na usluge, čemu je pridonijelo to što one u manjim industrijskim zemljama u svijetu predstavljaju najveću industriju koja zapošljava do dvije trećine stanovništva. Usluga tako više nije nus proizvod, nego sam proizvod, rekao je dopredsjednik Međunarodne savjetodavne institucije TMI i predstavnik TMI-ja u Europskoj fondaciji za upravljanje kvalitetom Claus Munckbirch na današnjem savjetovanju "Izazovi i gostoprimstva", koji je u sklopu ITTF-a održan za hrvatske hotelske manadžere. #L# U Europi ljudi većinom imaju istu predodžbu o tome što je dobro, a što nije, smatra Munckbirch. Prema njegovu mišljenju, ISO certifikati samo potvrđuju da tvrtka zadovoljava određeni standard, ali ne kazuju o koliko visokom standardu se radi. Naime, kad je u pitanju uslužna djelatnost kao što je turizam, kvaliteta usluge se više temelji na ljudskoj strani kvalitete. TMI ocjenjuje da je u podizanju kvalitete usluga presudna uloga menadžera koji se mora okrenuti prema pojedincima kao važnim čimbenicima u sustavu kvalitete. Prema dosadašnjim iskustvima TMI-ja utvrđeno je da tvrtke u cjelovito upravljanje kvalitetom moraju uložiti otprilike 20 posto godišnjeg prometa, dok je kod uslužnih tvrtki, poglavito u turizmu, taj udio i nešto veći. Ali, kada postignu planiranu razinu kvalitete, istaknuo je Munkbirch, poslovni se učinak povećava za 30 posto. To znači, prema njegovim riječima, da razlika iznosi samo deset posto, a isplati se dugoročno. Inače, TMI je zasad uključen u proces ocjenjivanja i razrade poboljšanja organizacijske kulture u robnim kućama Nama, a ima svoje predstavništvo i u Hrvatskoj. Njihovi programi menadžmenta usluga usredotočuju se na ljude, koji su temeljna karika u lancu kvalitete jer, prema njihovim procjenama, barem pet puta više stoji stjecanje novoga klijenta od zadržavanja postojećega. (Hina) js vl 071516 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙