Ljubljana, 8. travnja (Hina) - Dvije slovenske turističke udruge
odlučile su nakon dvije godine obnoviti promotivnu akciju čiji je
cilj smanjiti turistički odljev u inozemstvo i povećati posjet u
slovenskim ljetovalištima, toplicama i planinskim hotelima.
Turistički savez i Centar za promociju turizma u reklamnu su akciju
započetu ovog tjedna pod geslom "Dobrodošli kući" usmjerili
sredstva od preko 250 tisuća njemačkih maraka, a očekuju da će ih
podržati i turistička poduzeća koja žele što bolje popuniti svoje
kapacitete i produžiti sezonu. Akcijom se pozivaju gosti da umjesto
jednokratnog odmora u inozemstvu koriste kraće odmore krajem
tjedna u nekom od domaćih turističkih krajeva. Osim velikih plakata
i promotivnog materijala u turističkim agencijama, akciju će u
posebnoj emisiji na televiziji jednom tjedno popularizirati
istaknute osobe iz javnog života, a učenici osnovnih skola pisat će
zadaću na temu "Moj najljepši izlet u domovini".
Direktor centra za promociju turizma Franci Križan preporučio je
domaćim turističkim poduzećima da smanje sadašnje visoke cijene za
goste koji kod njih borave manje od tri dana. Najskuplji su
kapaciteti oni koji nisu popunjeni, upozorava turističke
djelatnike direktor centra za turističku promociju.
(Hina) lfia sd
081207 MET apr 98
NBA: Zubac upisao 10 koševa i 8 skokova
SVJETSKA TRŽIŠTA: Pad tehnološkog sektora pritisnuo Wall Street
Potpredsjednik Kine Han Zheng dolazi na Trumpovu inauguraciju
Pad aviona u Južnoj Koreji: Perje i krv pronađeni u oba motora zrakoplova - izvor
Netanyahuov ured potvrdio "sporazum o oslobađanju talaca"
SKV: Hrvatska u 4,30 sati
SKV: Svijet u 4,30 sati
Rastući broj američkih dužnosnika traži odgodu zabrane TikToka
Katalonski zagovornici neovisnosti obnovili suradnju
Španjolski kup: Real u četvrfinalu, Modrić igrao