LOS ANGELES, 5. travnja (Hina/Reuters) - Nikada ne podcjenjujte moć djeteta koje zanovijeta.
LOS ANGELES, 5. travnja (Hina/Reuters) - Nikada ne podcjenjujte moć
djeteta koje zanovijeta.#L#
Rezultati novoprovedenog istraživanja, izneseni u utorak, upućuju
na to da je "zanovijetanje ozbiljna stvar".
Otkriveno je da je između 20 i 40 posto kupnji za djecu, poput
igračaka ili pomfrita, obavljeno jer je dijete uspješno
"zanovijetalo".
U sklopu ispitivanja, provedenog za losangelešku markentinšku
tvrtku "Western International Media", 150 majki s djecom u dobi od
tri do osam godina dva je tjedna pisalo dnevnike zahtjeva svoje
djece. U dvotjednom razdoblju zabilježeno je 10.000
"zanovijetanja".
Kasnije provedeno telefonsko istraživanje još 300 majki odredilo
je kada je zanovijetanje zapravo rezultiralo kupnjom.
Ispitivanjem, koje je provela tvrtka "Lieberman Research
Worldwide", utvrđeno je da je kupnja ovisila i o kakvoći
"gnjavaže".
Utvrđeno je i da najmaženija djeca nisu nužno djeca najbogatijih
roditelja zato što samohrani roditelji svojoj djeci nastoje
nadoknaditi nedostatak drugog roditelja čestim popuštanjem.
(Hina) car bnš
050641 MET apr 98