WASHINGTON, 1. travnja (Hina/UPI)- Zarada od prodaje zubnih pasta premašila je milijardu i pol dolara u godini, a novi proizvodi stalno stižu na tržište. Što zbunjeni kupac može učiniti?
WASHINGTON, 1. travnja (Hina/UPI)- Zarada od prodaje zubnih pasta
premašila je milijardu i pol dolara u godini, a novi proizvodi
stalno stižu na tržište. Što zbunjeni kupac može učiniti?#L#
"Prije nego što krenete kupiti zubnu pastu, morate znati što od nje
očekujete", kazao je Mike Stablein, paradentolog iz Chicaga.
"Pacijenti bi trebali konzultirati svoje zubare kako bi mogli
odabrati prave proizvode. Primjerice, osobe s osjetljivim zubima
ne bi trebale upotrebljavati preagresivnu pastu."
Stablein je glavne tipove zubnih pasta na tržištu klasificirao na
sljedeći način: fluoridna, koja djeluje lokalno i štiti vanjski
sloj zubi, ali ne sprječava njihovo kvarenje; desenzibilizirajuća,
koja štiti izloženi dentin blokirajući cjevčice u zubima koje su
povezane sa živcima i kojoj treba oko mjesec dana da počne
djelovati; izbjeljujuća, koja ima abrazivno djelovanje i koja
izbjeljuje ili otklanja mrlje sa zubne cakline; pasta koja
kontrolira zubni kamenac - koja ga ne skida nego priječi njegov
nastanak i koja, zbog dugotrajne uporabe, može uzrokovati
osjetljivost zubi; pasta s praškom za pecivo koja ima blago
abrazivno djelovanje i koja čisti zubnu površinu; antibakterijska
pasta koja može ukloniti bakterije koje mogu uzrokovati bolest
desni, iako to još nije dokazano.
(Hina) car bnš
010405 MET apr 98