FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: JOŠ NIJE DOSTIGNUTA POLOVINA PRIJERATNIH TURISTIČKIH REZULTATA

OPATIJA, 17. ožujka (Hina) - Prošla je turistička godina imala visoke stope rasta, no ostvareni fizički promet, od približno 30,3 milijuna noćenja, ipak još nije dosegnuo 50 posto od najboljih prijeratnih godina, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat na današnjem sastanku u Opatiji pod nazivom "Emitivna tržišta i njihov predvidivi utjecaj na turističku sezonu 1999. godine".
OPATIJA, 17. ožujka (Hina) - Prošla je turistička godina imala visoke stope rasta, no ostvareni fizički promet, od približno 30,3 milijuna noćenja, ipak još nije dosegnuo 50 posto od najboljih prijeratnih godina, rekao je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Marijan Bulat na današnjem sastanku u Opatiji pod nazivom "Emitivna tržišta i njihov predvidivi utjecaj na turističku sezonu 1999. godine". #L# "Najbolju posjećenost lani su ostvarili Austrijanci i Talijani, višestruko je bio povećan promet iz Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske, a najozbiljniji je problem predstavljalo sporo oporavljanje tržišta Velike Britanije i Nizozemske", istaknuo je Bulat. Slab povratak turista u Hrvatsku, po njegovu mišljenju, čini još uvijek relativno niska kvaliteta samog turističkog proizvoda. Ova godina ne može ponoviti rast iz 1997. godine iz više razloga: "zbog opće poznatog stanja i trendova u Europi, zbog problematike početnog nesnalaženja s poreznom regulativom u odnosu na konkurentske zemlje, te radi odnosa 'vrijednost za novac' koji ne ostavlja mogućnost dizanja cijena", rekao je Bulat. On je upozorio i na promjene na emitivnim tržištima vezanim uz spajanje turoperatora, uvođenje jedinstvene europske valute, sve veću profesionalizaciju u pružanju usluga, standardizaciju turističke ponude, povećanu potražnju za bogatijom ponudom te osmišljenijim i sadržajnijim programom boravka turista. Uz ostalo, istaknuto je kako posebice treba ustrajati na produljenju sezone i korištenju komparativnih prednosti hrvatskog turizma, prije svega prirodnih ljepota, koje su za konkurenciju nedostižne. Upozoreno je na značaj medija - uz opasku kako se novinskom tekstu ili televizijskoj reportaži vjeruje znatno više nego plaćenoj reklami, a također i na potrebu za većom disperzijom hrvatskog turističkog tržišta. (Hina) rž splj 171558 MET mar 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙