FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: POTROŠAČKE NAVIKE NA ZAGREBAČKOM TRŽIŠTU HRANE

OPATIJA, 3. ožujka (Hina) - Prehrana pučanstva u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji izrazito je tradicionalna obilježja, pri čemu je najčešći obrazac prehrambenog ponašanja kuhanje i potrošnja konvencionalnih proizvoda, a samo manje ljudi objeduje u ugostiteljskim objektima; u pravilu oni s razmjerno visokim dohotkom. To je pokazalo istraživanje pod nazivom "Potrošačke navike na zagrebačkom tržištu hrane", koje je prošle godine proveo Zavod za marketing u poljoprivredi pri Agronomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a provedeno je u 333 kućanstva na spomenutom području.
OPATIJA, 3. ožujka (Hina) - Prehrana pučanstva u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji izrazito je tradicionalna obilježja, pri čemu je najčešći obrazac prehrambenog ponašanja kuhanje i potrošnja konvencionalnih proizvoda, a samo manje ljudi objeduje u ugostiteljskim objektima; u pravilu oni s razmjerno visokim dohotkom. To je pokazalo istraživanje pod nazivom "Potrošačke navike na zagrebačkom tržištu hrane", koje je prošle godine proveo Zavod za marketing u poljoprivredi pri Agronomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a provedeno je u 333 kućanstva na spomenutom području. #L# Potrošači s područja grada Zagreba opskrbljuju se gotovo isključivo kroz distributivnu mrežu, dok potrošači Zagrebačke županije razmjerno više troše proizvode iz vlastite proizvodnje, odnosno iz alternativnih izvora opskrbe (rodbina i prijatelji). Potrošači su najzadovoljniji proizvodima kupljenima u "inozemstvu" i "seljačkim proizvodima", dok su najlošije ocijenjeni proizvodi kupljeni u supermarketima i trgovinama delikatesa. Na temelju istraživanja stoji kako su potrošači nezadovljni brojem tržnica, a posebice su negativno ocijenili čistoću i udobnost kupovanja na njima. S obzirom na buduću ponudu hrane, želje većine anketiranih kreću se od zahtjeva za većom kvalitetom i boljim označavanjem ponuđenih proizvoda, do veće čistoće i većega reda na prodajnim mjestima. Većina je potrošača svoj prehrambeni status ocijenila "jako dobro" i "dobro", međutim, više od polovine poboljšalo bi prehranu porastom dohotka. Pri odabiru poljoprivrednih proizvoda najvažnija obilježja su prirodni način proizvodnje te organoleptička svojstva, to jest okus, svježina i miris, dok je kao manje važno stupnjevan način izlaganja, štetnost za okoliš te način pakiranja. Mišljenja o kakvoći hrvatskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda su podijeljena, rezultat je istraživanja, a potrošači drže da hrvatskim proizvodima najviše štete nepovoljan odnos cijena - korist, neujednačena kakvoća i uzak asortiman ponuđenih proizvoda, a većina anketiranih drži i da je hrana na zagrebačkom tržištu skupa. Rezultati tog istraživanja, osim praktične primjene, poslužit će kao podloga za daljnje istraživanje međusobne povezanosti prehrambenih navika i potražnje za poljoprivredno-prehrambenim proizvodima u Hrvatskoj. (Hina) mk vl 031331 MET mar 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙