ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Vodička turistička tvrtka Vodičanka d.d. nakon sedam godina stagnacije na domaćem i inozemnom turističkom tržištu, ove godine očekuje konačan povratak na ta tržišta. Kako bi se što bolje prilagodili novim
tržišnim uvjetima, jučer je promoviran novi vizualni identitet i promotivni materijal te kuće autora Ivice Propadala i fotografa Šime Strikomana u zagrebačkom Hrvatskom kulturnom klubu.
ZAGREB, 27. veljače (Hina) - Vodička turistička tvrtka Vodičanka
d.d. nakon sedam godina stagnacije na domaćem i inozemnom
turističkom tržištu, ove godine očekuje konačan povratak na ta
tržišta. Kako bi se što bolje prilagodili novim tržišnim uvjetima,
jučer je promoviran novi vizualni identitet i promotivni materijal
te kuće autora Ivice Propadala i fotografa Šime Strikomana u
zagrebačkom Hrvatskom kulturnom klubu.#L#
Novi katalog Vodičanke napisan je na pet jezika, a sadrži sve
povijesne podatke, kulturne znamenitosti i pojedinosti iz
svakodnevnog života iz tog podneblja. Na novom promotivnom plakatu
te tvrtke prevladavaju žuta i plava boja, simboli mora i sunca.
Kako je istaknuo direktor Vodičanke Branimir Lepur, u njezinim je
hotelskim objektima lani ostvareno 30 tisuća noćenja u otprilike 50
posto smještajnih kapaciteta. Time je ostvareno 60 posto
predratnih turističkih rezultata. Ove se godine očekuje da će se
zabilježiti preko pola milijuna noćenja u 70 posto kapaciteta.
Lepur je dodao, kako su Vodice i Vodičanka u prijeratnim godinama
bili u prvih deset najboljih hrvatskih turističkih destinacija i
turističkih tvrtaka, a bilježilo se otprilike milijun noćenja.
Ta hotelska tvrtka raspolaže s dvije tisuće smještajnih jedinica u
hotelima i više od deset tisuća kreveta u privatnom smještaju.
"Ratne su godine ostavile velike posljedice na naše hotelske
objekte, a gotovo smo u svim hotelima ugošćivali prognanike, njih
sedam, osam tisuća. Usporedbe radi, Vodice imaju pet tisuća
stanovnika", rekao je Lepur.
Župan Županije šibensko-kninske i predsjednik Turističke
zajednice te županije Ivo Baica rekao je da je ta tvrtka jedan od
glavnih nositelja turizma samoga mjesta i čitave Šibensko-kninske
županije.
(Hina) splj sbo
271520 MET feb 98