FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: NEDOVOLJNO IZRAŽEN TURISTIČKI IMAGE ZAGREBA

ZAGREB, 30. siječnja (Hina) - Iako u grad Zagreb većinom dolaze poslovni ljudi zbog čega je postao kongresno-poslovno središte Hrvatske, on nema dovoljno izražen turistički image i nedovoljno iskorištava svoje tržišne potencijale, čulo se na jučerašnjoj tribini "Je li Zagreb zanimljiva turistička destinacija?" održanoj u zagrebačkom Kulturno informativnom centru (KIC).
ZAGREB, 30. siječnja (Hina) - Iako u grad Zagreb većinom dolaze poslovni ljudi zbog čega je postao kongresno-poslovno središte Hrvatske, on nema dovoljno izražen turistički image i nedovoljno iskorištava svoje tržišne potencijale, čulo se na jučerašnjoj tribini "Je li Zagreb zanimljiva turistička destinacija?" održanoj u zagrebačkom Kulturno informativnom centru (KIC). #L# Zagreb se nalazi u konkurentskom okruženju velikih turističkih gradova od kojih je apsolutni lider Beč, i ta mu činjenica možda predstavlja poteškoću pri turističkom razvoju, ocjenila je mr. Neda Telišman Košuta sa zagrebačkog Instituta za turizam. Zagrebu dakle prestoji redifiniranje marketinške strategije i daljnji razvoj turističkog proizvoda, istaknula je Telišman. Razvoj zagrebačkog turističkog proizvoda temeljio bi se na poslovnom turizmu; sajamskim manifestacijama, kongresima, skupovima i seminarima te incentive (poticajnom) turizmu. Uz to, trebao bi se još više razviti gradsko-kulturni turizam, rekreativni kroz tzv. "zeleni turizam", kao i ostali vidovi turizma. Zbog toga, projektima revitalizacije Gornjeg grada, uređenjem prostora uz Savu, obnovom Muzeja suvremene umjetnosti, otvaranjem izložbenih i kongresnog centra, izgradnjom "umjetnih atrakcija", uz nositelje tih projekata zagrebačko Gradsko poglavarstvo, javne tvrtke i poduzetnike, Zagreb bi definitivno mogao postati pravo turističko središte, zaključeno je među ostalim na tribini. U KIC-u najavljuju nastavak ciklusa tribina "Hrvatski turizam" na kojima će se pokušati odgovoriti na pitanja gdje se nalazi hrvatski turizam u usporedbi s konkurentskim turističkim zemljama. (Hina) splj sbo 301238 MET jan 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙