ZAGREB, 30. siječnja (Hina) - Iako u grad Zagreb većinom dolaze poslovni ljudi zbog čega je postao kongresno-poslovno središte Hrvatske, on nema dovoljno izražen turistički image i nedovoljno iskorištava svoje tržišne potencijale,
čulo se na jučerašnjoj tribini "Je li Zagreb zanimljiva turistička destinacija?" održanoj u zagrebačkom Kulturno informativnom centru (KIC).
ZAGREB, 30. siječnja (Hina) - Iako u grad Zagreb većinom dolaze
poslovni ljudi zbog čega je postao kongresno-poslovno središte
Hrvatske, on nema dovoljno izražen turistički image i nedovoljno
iskorištava svoje tržišne potencijale, čulo se na jučerašnjoj tribini
"Je li Zagreb zanimljiva turistička destinacija?" održanoj u
zagrebačkom Kulturno informativnom centru (KIC). #L#
Zagreb se nalazi u konkurentskom okruženju velikih turističkih
gradova od kojih je apsolutni lider Beč, i ta mu činjenica možda
predstavlja poteškoću pri turističkom razvoju, ocjenila je mr. Neda
Telišman Košuta sa zagrebačkog Instituta za turizam.
Zagrebu dakle prestoji redifiniranje marketinške strategije i daljnji
razvoj turističkog proizvoda, istaknula je Telišman.
Razvoj zagrebačkog turističkog proizvoda temeljio bi se na poslovnom
turizmu; sajamskim manifestacijama, kongresima, skupovima i seminarima
te incentive (poticajnom) turizmu. Uz to, trebao bi se još više
razviti gradsko-kulturni turizam, rekreativni kroz tzv. "zeleni
turizam", kao i ostali vidovi turizma.
Zbog toga, projektima revitalizacije Gornjeg grada, uređenjem
prostora uz Savu, obnovom Muzeja suvremene umjetnosti, otvaranjem
izložbenih i kongresnog centra, izgradnjom "umjetnih atrakcija", uz
nositelje tih projekata zagrebačko Gradsko poglavarstvo, javne
tvrtke i poduzetnike, Zagreb bi definitivno mogao postati pravo
turističko središte, zaključeno je među ostalim na tribini.
U KIC-u najavljuju nastavak ciklusa tribina "Hrvatski turizam"
na kojima će se pokušati odgovoriti na pitanja gdje se nalazi hrvatski
turizam u usporedbi s konkurentskim turističkim zemljama.
(Hina) splj sbo
301238 MET jan 98