ZAGREB, 19. veljače (Hina) - Primjena tržišnih-marketinških principa te načina i metoda marketinškog poslovanja za Hrvatsku je od ključnog značaja da bi išla u korak sa svijetom. Marketinške metode poslovanja moraju primjenivati
državne institucije i svaka pojedina tvrtka. Moto je to dvodnevnog 15. kongresa CROMAR-a (Hrvatska zajednica udruga za marketing), koji je pod nazivom "Hrvatsko gospodarstvo ususret 21. stoljeću - marketinške vizije" počeo danas na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu. Pokrovitelj kongresa je Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), a okupio je više od 200 hrvatskih znanstvenika i stručnjaka marketinga.
ZAGREB, 19. veljače (Hina) - Primjena tržišnih-marketinških
principa te načina i metoda marketinškog poslovanja za Hrvatsku je
od ključnog značaja da bi išla u korak sa svijetom. Marketinške
metode poslovanja moraju primjenivati državne institucije i svaka
pojedina tvrtka. Moto je to dvodnevnog 15. kongresa CROMAR-a
(Hrvatska zajednica udruga za marketing), koji je pod nazivom
"Hrvatsko gospodarstvo ususret 21. stoljeću - marketinške vizije"
počeo danas na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu. Pokrovitelj
kongresa je Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), a
okupio je više od 200 hrvatskih znanstvenika i stručnjaka
marketinga. #L#
Otvarajući kongres predsjednik HAZU akademik Ivo Padovan naglasio
je značaj tržišne orijentacije - marketinga za razvitak Hrvatske,
istaknuvši da teme koje će 30 stručnjaka obraditi na kongresu imaju
namjenu pripreme Hrvatske za ulazak u 21. stoljeće.
Dekan Ekonomskog fakulteta dr. Boris Vukonić istaknuo je kako je
zagrebački Ekonomski fakultet bio prvi u ovom dijelu Europe, koji
je već 1968. uveo smjer marketnga u studij ekonomije, kao i
postdiplomski studij marketinga.
Predsjednik Hrvatske zajednice udruge za marketing (CROMAR), dr.
Stjepan Bratko, koja također djeluje od 1968., rekao je da je od
tada do danas zagrebački Ekonomski fakultet obrazovao 1450
magistara te 60 doktora znanosti marketinga, što, po njegovim
riječima, predstavlja veliki potencijal za hrvatsko
gospodarstvo.
Trideset će znanstvenika kongresa izlagati o temama - Hrvatska i
svijet, Metodološki problemi marketinga, Posebnim područjima
marketinga te održati okrugli stol povodom pripreme 8. Svjetske
konferencije "Obrazovanje u promociji".
(Hina) bma
191420 MET feb 98