FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

ZNANSTVENICI PROTIV POTICANJA GOVORA U MALE DJECE

PHILADELPHIA, 18. veljače (Hina/UPI)- Roditelji koji se silno trude oko djetetova govora rabeći razne tehnološke novotarije vjerojatno gube vrijeme.
PHILADELPHIA, 18. veljače (Hina/UPI)- Roditelji koji se silno trude oko djetetova govora rabeći razne tehnološke novotarije vjerojatno gube vrijeme. #L# Roditelji bi, prema mišljenju lingvističkih stručnjaka, djetetu bolje pomogli na staromodan način - čitajući mu i razgovarajući s njime. Lingvistička psihologinja Lila Gleitman smatra kako "u prve tri godine ne možete pogriješiti, osim ako djecu ne zaključate u mračni ormar". Veliki dio procesa učenja jezika u djece "prirodan je proces kao što je za psa lavež" i nastojanja da ga se ubrza neće biti učinkovita. Gleitmanova sa Sveučilišta u Philadelphiji (Pennsylvania) svoje je mišljenje izrekla prije nekoliko dana na godišnjem sastanku "American Association for the Advancement of Science" (Američka udruga za unapređenje znanosti). Učenje jezika počinje vrlo rano, od prvog dana života, i čini se da teče prema određenoj shemi. Do svojega 18. mjeseca bebe od mnoštva zvukova koji ih okružuju počinju razaznavati riječi, a novu riječ nauče u svaka tri dana. Nakon 18. mjeseca proces učenja riječi znatno se ubrzava - na 10 riječi u danu. U isto vrijeme djeca počinju bolje shvaćati riječi i počinju oblikovati rečenice. Gleitmanova je kazala kako - čak i ako se proces učenja može ubrzati, "roditelji ne znaju što učiniti". Uporaba tehnoloških pomagala sa svrhom ubrzavanja procesa učenja u djeteta može učiniti više štete nego koristi jer roditelji mogu poremetiti prirodni proces izdvajanja riječi i njihova značenja iz mnoštva zvukova koji ih okružuju. (Hina) car bnš 180227 MET feb 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙