FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BROJ "ZELENIH POTROŠAČA" RAPIDNO RASTE

LONDON, 3. veljače (Hina/Reuters)- "Zelenih potrošača" bit će sve više i bit će sve spremniji platiti više za proizvode koje smatraju bezopasnima za okoliš, objavili su glasnogovornici "Dentsua", najveće agencije na svijetu za oglašavanje, u nedavno objavljenom izvješću.
LONDON, 3. veljače (Hina/Reuters)- "Zelenih potrošača" bit će sve više i bit će sve spremniji platiti više za proizvode koje smatraju bezopasnima za okoliš, objavili su glasnogovornici "Dentsua", najveće agencije na svijetu za oglašavanje, u nedavno objavljenom izvješću. #L# "Rapidno će se povećati broj ljudi kojima će pri kupnji biti važna činjenica šteti li proizvod okolišu ili ne, a takvo će razmišljanje, vrlo vjerojatno, postati posve uobičajeno", kazali su glasnogovornici tvrtke "Dentsu", sa sjedištem u Tokiju. Sve više "zelenih potrošača" u Japanu utječe na način na koji tvrtke reklamiraju sebe, svoje proizvode i svoje usluge. "Rapidno povećanje broja ljudi koji se brinu o okolišu posljednjih je godina počelo znatno utjecati na reklame i na oblik komunikacije", kazali su u "Dentsuu" o rezultatima istraživanja provedenog u Japanu u listopadu i studenome godine 1997. Otkriveno je da potrošači bolje pamte reklame s temom očuvanja okoliša nego ostale, te da su one znatno pomogle u stvaranju bolje slike o tvrtkama. "Ubuduće, dakle, tvrtke moraju napornije raditi na reklamiranju svoje predanosti zaštiti okoliša", prokomentirao je "Dentsu" rezultate ispitivanja. (Hina) car bnš 030523 MET feb 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙