LONDON, 3. veljače (Hina/Reuters)- "Zelenih potrošača" bit će sve više i bit će sve spremniji platiti više za proizvode koje smatraju bezopasnima za okoliš, objavili su glasnogovornici "Dentsua", najveće agencije na svijetu za
oglašavanje, u nedavno objavljenom izvješću.
LONDON, 3. veljače (Hina/Reuters)- "Zelenih potrošača" bit će sve
više i bit će sve spremniji platiti više za proizvode koje smatraju
bezopasnima za okoliš, objavili su glasnogovornici "Dentsua",
najveće agencije na svijetu za oglašavanje, u nedavno objavljenom
izvješću. #L#
"Rapidno će se povećati broj ljudi kojima će pri kupnji biti važna
činjenica šteti li proizvod okolišu ili ne, a takvo će
razmišljanje, vrlo vjerojatno, postati posve uobičajeno", kazali
su glasnogovornici tvrtke "Dentsu", sa sjedištem u Tokiju.
Sve više "zelenih potrošača" u Japanu utječe na način na koji tvrtke
reklamiraju sebe, svoje proizvode i svoje usluge.
"Rapidno povećanje broja ljudi koji se brinu o okolišu posljednjih
je godina počelo znatno utjecati na reklame i na oblik
komunikacije", kazali su u "Dentsuu" o rezultatima istraživanja
provedenog u Japanu u listopadu i studenome godine 1997.
Otkriveno je da potrošači bolje pamte reklame s temom očuvanja
okoliša nego ostale, te da su one znatno pomogle u stvaranju bolje
slike o tvrtkama.
"Ubuduće, dakle, tvrtke moraju napornije raditi na reklamiranju
svoje predanosti zaštiti okoliša", prokomentirao je "Dentsu"
rezultate ispitivanja.
(Hina) car bnš
030523 MET feb 98