WASHINGTON, 26. siječnja (Hina/UPI)- Kada se od njih zatraži da iz skupine predmeta izdvoje češalj, dvogodišnjaci će obično izdvojiti predmet u obliku češlja - imao on zupce ili ne. To je zato što veoma mala djeca nove riječi uče na
temelju oblika, a ne funkcija, stoji u izvješću Sveučilišta iz Delawarea (UD) koje je objavljeno u časopisu "Journal of Memory and Language" (Časopis za pamćenje i jezik).
WASHINGTON, 26. siječnja (Hina/UPI)- Kada se od njih zatraži da iz
skupine predmeta izdvoje češalj, dvogodišnjaci će obično izdvojiti
predmet u obliku češlja - imao on zupce ili ne. To je zato što veoma
mala djeca nove riječi uče na temelju oblika, a ne funkcija, stoji u
izvješću Sveučilišta iz Delawarea (UD) koje je objavljeno u
časopisu "Journal of Memory and Language" (Časopis za pamćenje i
jezik).#L#
Za odrasle je češalj - češalj tek onda kada se njime služe,
izvješćuje Barbara Landau, profesorica psihologije i ravnateljica
Laboratorija za jezik i kognitivne sposobnosti UD-a.
"Pri imenovanju predmeta odrasli se ljudi oslanjaju i na oblik i na
funkcionalne osobine određenog predmeta", kazala je Landau. "No
komad papira u obliku češlja maloj je djeci prije češalj nego
igračka - grablje ili plastična vilica", istaknula je Landau,
dodajući kako se "zbog toga ne trebamo zabrinjavati" jer je
"sklonost obliku pri imenovanju predmeta u djece biološki
uzrokovana i djeca su na to unaprijed programirana".
(Hina) car bnš
260243 MET jan 98