FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VODA S KOFEINOM LUDO SE PRODAJE U SAD-U

CHICAGO, 21. siječnja (Hina/AFP) - "Water Joe", voda za piće kojoj je dodan kofein, čovjeka prodrma jednako kao i kava, a iznimno se dobro prodaje u SAD-u od listopada 1995., kad se prvi put našla u slobodnoj prodaji.
CHICAGO, 21. siječnja (Hina/AFP) - "Water Joe", voda za piće kojoj je dodan kofein, čovjeka prodrma jednako kao i kava, a iznimno se dobro prodaje u SAD-u od listopada 1995., kad se prvi put našla u slobodnoj prodaji. #L# "To je moj nadomjestak za kavu i Coca-Colu", kaže njezin tvorac David Marcheschi, 31-godišnji poduzetnik iz Chicaga (Illinois). "Nema šećera, nema karbonata... Neće vam ostaviti mrlje ni na zubima ni na odjeći", uvjerava nas Marcheschi, bivši trgovac nekretninama, pa ta mješavina vode i kofeina postiže velike uspjehe u državi gdje vladaju "light" napitci. Piće bez kalorija, bez šećera, bez boje i konzervansa i bez gorkog okusa može se kupiti i u Njemačkoj, a Marcheschi najavljuje njegovu prodaju u cijeloj Europi. U tijeku su pregovori s tvrtkom "Gondwana Trade GMBH" iz Hamburga, koja će vodu s kofeinom distribuirati od travnja ove godine. U SAD-u se na godinu proda 400.000 boca "Water Joea" koje donose zaradu od 12 milijuna dolara. Marcheschi je "otkrio" vodu s kofeinom za vrijeme studija na Državnom sveučilištu u Arizoni. U vrijeme ispita trebalo mu je nekakvo stimulirajuće sredstvo, a mrzio je kavu i slatkasta pića. Marcheschi od svojeg "otkrića" nije odustao ni poslije studija, pa je uz pomoć očeva prijatelja i jednog kemičara načinio "prvu vodu obogaćenu kofeinom". Nekoliko godina kasnije pronašao je distributere i počeo je svoju vodu prodavati u studentskim naseljima u državi Wisconsinu, a zatim i na Srednjem zapadu. Kako bi potaknuo prodaju, koja je u početku bila slaba, Marcheschi se služio različitim reklamama, ali sve je krenulo tek kad se novinar uglednog "The New York Timesa" zainteresirao za napitak i napisao članak koji mu je otvorio vrata prema uspjehu. U članku je pisalo da tu vodu osobito vole brokeri burze u Chicagu, gdje se u dvoranu ne smije unositi ništa osim vode. Tvrtka namjerava uskoro početi prodavati i bocu od jedne litre pod nazivom "Big Joe". (Hina) rug bnš 210136 MET jan 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙