ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Dva najveća maloprodajna lanca u Hrvatskoj Diona i Konzum od uvođenja poreza na dodanu vrijednost (PDV) početkom godine nisu podizala svoju maržu niti kod jednog proizvoda iz svog asortimana, no došlo je
do određenih tehničkih grešaka koje će te dvije tvrtke u najkraćem mogućem roku ukloniti, a zbog kojih se ispričavaju svojim kupcima, priopćeno je danas iz tih dviju tvrtki.
ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Dva najveća maloprodajna lanca u
Hrvatskoj Diona i Konzum od uvođenja poreza na dodanu vrijednost (PDV)
početkom godine nisu podizala svoju maržu niti kod jednog proizvoda iz
svog asortimana, no došlo je do određenih tehničkih grešaka koje će te
dvije tvrtke u najkraćem mogućem roku ukloniti, a zbog kojih se
ispričavaju svojim kupcima, priopćeno je danas iz tih dviju tvrtki.
#L#
Te tehničke greške bile su uzrokovane, kako ističe pomoćnik direktora
tradinga u Konzumu Hrvoje Prkačin, zbog poteškoća u komunikaciji
između trgovačkih kuća i distributera, ponajprije zbog blagdanskih
kolektivnih odmora. Tako je, primjerice, Konzum prodavao Večernji list
po cijeni od 4,88 kuna umjesto po stvarnoj cijeni od četiri kune.
Oni također kažu da su određene skupine proizvoda poskupjele, ali
samo za razliku od prijašnje stope poreza na promet proizvoda i
usluga.
Inače, poslovodstva obje tvrtke pozdravljaju uvođenje PDV-a te će
dati puni doprinos općoj učinkovitoj primjeni toga poreznog sustava,
koji mora eliminacijom tzv. sive ekonomije i prodavanja robe na
tržnicama uvesti red na tržištu.
(Hina) mk sbo
161246 MET jan 98