ZAGREB, 28. prosinca (Hina) - Promet u trgovini na malo u Hrvatskoj je, nakon pada u prethodna dva mjeseca, u listopadu zabilježio realni rast od 4,4 posto u odnosu na rujan. No, to nije bilo dovoljno da se nadoknadi zaostajanje u
dotadašnjem dijelu godine, pa je ukupno ostvareni promet nakon deset ovogodišnjih mjeseci realno 7 posto manji nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju podatci Državnog zavoda za statistiku.
ZAGREB, 28. prosinca (Hina) - Promet u trgovini na malo u Hrvatskoj
je, nakon pada u prethodna dva mjeseca, u listopadu zabilježio
realni rast od 4,4 posto u odnosu na rujan. No, to nije bilo dovoljno
da se nadoknadi zaostajanje u dotadašnjem dijelu godine, pa je
ukupno ostvareni promet nakon deset ovogodišnjih mjeseci realno 7
posto manji nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju
podatci Državnog zavoda za statistiku. #L#
Povećanju prometa u listopadu, u odnosu na rujan, pridonijelo je
povećanje prometa u prodaji automobila (nominalno 22,6 posto),
tekstila, odjeće i obuće (27,8 posto), knjiga, novina i pisaćeg
pribora (12,6 posto) te farmaceutskih, medicinskih i kozmetičkih
proizvoda (8 posto).
Na godišnjoj razini, međutim, kretanja su nešto drugačija.
Povećanje prometa u prvih deset mjeseci ove godine u usporedbi s
istim prošlogodišnjim razdobljem ostvareno je kod prodaje motornih
goriva i maziva nominalno za 35,9 posto, hrane, pića i duhanskih
proizvoda 18,2 posto, knjiga i novina 8,6 posto te farmaceutskih
proizvoda 1,4 posto.
Istodobno, zalihe u trgovini na malo krajem listopada bile su 6
posto veće nego prijašnjeg mjeseca, dok su u odnosu na konac
listopada prošle godine bile manje 2,7 posto.
(Hina) ds