FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

V. KOS: "ASTALDI" SE POVLAČI, IZVOĐAČIMA ĆE SE PLATITI DIO DUGOVA

VARAŽDIN, 27. prosinca (Hina) - Izvođačima radova na autocesti Goričan-Varaždin-Zagreb - dioničkim društvima Cesta, Zagorje-Tehnobeton i Graditeljstvo, Hidroing, Međimurje Tegra i Inženjering i Vodogradnja - tijekom ovoga tjedna bit će isplaćeno 60 milijuna kuna za obavljene radove na spomenutoj prometnici, rečeno je danas na sastanku u Varaždinskoj gospodarskoj komori predstavnika spomenutih izvođača i vladina poduzeća "Hrvatski graditelj". Također, kako je istaknuo Vlado Kos, direktor izgradnje autoceste u "Hrvatskom garditelju", talijanski koncesionar "Astaldi" povlači se kao koncesionar i glavni izvođač na autocesti Goričan-Varaždin-Zagreb.
VARAŽDIN, 27. prosinca (Hina) - Izvođačima radova na autocesti Goričan-Varaždin-Zagreb - dioničkim društvima Cesta, Zagorje- Tehnobeton i Graditeljstvo, Hidroing, Međimurje Tegra i Inženjering i Vodogradnja - tijekom ovoga tjedna bit će isplaćeno 60 milijuna kuna za obavljene radove na spomenutoj prometnici, rečeno je danas na sastanku u Varaždinskoj gospodarskoj komori predstavnika spomenutih izvođača i vladina poduzeća "Hrvatski graditelj". Također, kako je istaknuo Vlado Kos, direktor izgradnje autoceste u "Hrvatskom garditelju", talijanski koncesionar "Astaldi" povlači se kao koncesionar i glavni izvođač na autocesti Goričan-Varaždin-Zagreb. #L# Po Kosovim riječima, "Astaldi nije u Hrvatsku donio ni kune za nastavak radova, već je živio na hrvatskom novcu, potrošivši samo od uzetog talijanskog kredita (za koji je jamstvo dala i na kraju platila iz proračuna hrvatska Vlada) oko 160 milijuna kuna". Povlačenje talijanskog koncesionara "Astaldija" stajat će hrvatske porezne obveznike 85 milijuna njemačkih maraka (10 posto od vrijednosti ugovora koji je "Astaldi" zaključio u Hrvatskoj), a o čemu još slijedi međunarodna arbitraža u Beču, napomenuo je Kos. Plaćanje dugova prema izvođačima iz varaždinsko-međimurske regije popravit će njihovu tešku financijsku situaciju, u koju su dospjeli upravo zbog toga što im najprije Hrvatska uprava za ceste, a zatim od sredine godine nadležni "Hrvatski graditelj", nisu plaćali obavljene radove na autocesti, istaknuto je na sastanku. Vlado Kos također je iznio podatak da temeljni dug bez zateznih kamata prema svim izvođačima iznosi 240 milijuna kuna, od čega na izvođače s varaždinskog područja otpada 40 milijuna kuna. Da bi se završila izgradnja te važne prometnice, koja, kako je rečeno, predstavlja prioritet u hrvatskoj cestogradnji, potrebno je osigurati ukupno 500 milijuna njemačkih maraka, a posao treba nastaviti s hrvatskim izvođačima uz traženje kredita na međunarodnom tržištu kapitala. "Kada su Talijani počeli s izgradnjom svojih autocesta angažirali su samo svoje koncesionare i izvođače, dok je Hrvatska na svoje i tako opustošeno investicijsko tržište dovela strane kompanije", ustvrdio je na kraju Kos. (Hina) mzag sp

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙