FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KANFANAR: PREMIJER MATEŠA OTVORIO DIONICU ISTARSKOG IPSILONA

KANFANAR, 3. prosinca (Hina) - Predsjednik hrvatske Vlade Zlatko Mateša danas je na čvoru Kanfanar pustio u promet dionicu istarskog cestovnog Ipsilona Rogovići-Vodnjan, dugu 35,5 kilometara.
KANFANAR, 3. prosinca (Hina) - Predsjednik hrvatske Vlade Zlatko Mateša danas je na čvoru Kanfanar pustio u promet dionicu istarskog cestovnog Ipsilona Rogovići-Vodnjan, dugu 35,5 kilometara. #L# Izgradnja te dionice, koja s krakovima u čvorovima ima 43 kilometra, i vrijednu 211 milijuna njemačkih maraka, koncesionar "Bina-Istra" završio je četiri mjeseca prije roka predviđenog Ugovorom o koncesiji. Riječ je o projektu od iznimnog značenja za gospodarski razvoj Istarske županije, a predstavlja i prvi uspješno dovršen cestovni koncesijski projekt u Hrvatskoj. Premijer Zlatko Mateša u prigodi otvorenja ove prve "A" faze Istarskog ipsilona, kojoj su bili nazočni ministri pomorstva, prometa i veza, turizma, prostornog uređanja, graditeljstva i stanovanja Ivan Pavlović, Ivan Herak i Marko Širac, veleposlanik Republike Francuske u RH Albert Turot, predstavnici Županije i drugi uzvanici, naglasio je da je ona završena zahvaljujući francuskoj graditeljskoj tvrtki "Bouyguesu" i francuskoj vladi, no da je "drugi dio još pred nama". "Taj projekt treba završiti, a strategija je hrvatske Vlade da iz Istre za sat vremena treba stići do Trsta i Rijeke, za dva sata do Zagreba i tri do mađarske granice", naglasio je Mateša, najavljujući za sljedeći tjedan razgovore s predstavnicima koncesionara "Bina Istre", na kojem bi se donio aneks ugovora koji bi omogućio početak izgradnje 1B faze Istarskog ipsilona od Dragonje do Pule. Odgovarajući na upit novinara o mogućoj naplati cestarine na toj dionici, Mateša je rekao da postojeći režim ne treba mijenjati. "Autocesta punog profila je podobnija za naplatu od ovakve prometnice koju bi, po mom mišljenju, trebali koristiti putnici bez naplate", ustvrdio je Mateša. Vlada je u izgradnju te ceste ušla svjesna činjenice da bez dobrih cesta nema razvijenog turizma, poglavito u dijelu Hrvatske koji ostvaruje ukupno 70 posto hrvatskog turističkog prometa, rekao je Mateša, zauzevši se za zaokret u cestovnoj infrastrukturi. Ministar pomorstva, prometa i veza Ivan Pavlović naglasio je kako je vrlo važno da Istra, koja ima važnu ulogu u ukupnom gospodarstvu Hrvatske i u kojoj se nalaze najveći turistički kapaciteti, ima i odgovarajuću suvremenu cestovnu infrastrukturu koja će je povezati s Europom. Glavni direktor "Bina-Istre" Charles Paradis, obraćajući se nazočnima, rekao je da je, unatoč brojnim teškoćama koje su pratile realizaciju dosadašnjeg dijela izgradnje Istarskog ipsilona, "Bina-Istra" i dalje vrlo zainteresirana za dovršetak tog projekta. "Upravo radimo na dovršavanju tehničkih projekata, no, važno je naglasiti da je inozemne investitore moguće privući na dugoročno ulaganje samo ako Vlada iznese precizno stajalište glede naplate cestarine", zaključio je Charles Paradis. Nakon svečanosti na 45. paraleli kod Bala otkrivena je skulptura autora Šime Vidulina, predsjednika Županijske gospodarske komore u Puli. (Hina) dspo gk

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙