FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

US 24. XI. IHT TELEFONIJA

US-E-TELEFONI-Tržište/cijene US 24. XI. IHT TELEFONIJA SJEDINJENE DRŽAVETHE INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE24. XI. 1999.Vlade pomažu Europi i Japanu da zadrže prednost u bežičnoj telefoniji "U bežičnoj telefoniji, koju mnogi analitičari drže najvrućijim trendom u svijetu tehnologije, Sjedinjene Države znatno zaostaju za Europom i Japanom. Razlog europske i japanske prevlasti: njima je pomoglo suvislo vladino planiranje, koje je u početku uspostavilo jasne standarde. Sjedinjene Države omela je kaotičnost slobodnog tržišta", piše David Ignatius."To se protivi prihvaćenom načinu razmišljanja devedesetih godina, znam, no nastavite s čitanjem.Bežični telefoni još su statusni simboli u Sjedinjenim Državama, no te su spravice na putu da postanu sveprisutne, jednako uobičajene u svijetu kao bicikli ili radijski prijamnici.Prema skupini Strategis, koja promatra industriju, oko 30% američkog stanovništa trenutačno ima celularni telefon, u usporedbi sa 69% u Finskoj, 33% u zapadnoj Europi i 41% u Japanu. Do 2002., procjenjuje skupina, proboj će narasti do 71% za Europu i 58% za Japan, no samo 40% za Sjedinjene Države.
SJEDINJENE DRŽAVE THE INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE 24. XI. 1999. Vlade pomažu Europi i Japanu da zadrže prednost u bežičnoj telefoniji "U bežičnoj telefoniji, koju mnogi analitičari drže najvrućijim trendom u svijetu tehnologije, Sjedinjene Države znatno zaostaju za Europom i Japanom. Razlog europske i japanske prevlasti: njima je pomoglo suvislo vladino planiranje, koje je u početku uspostavilo jasne standarde. Sjedinjene Države omela je kaotičnost slobodnog tržišta", piše David Ignatius. "To se protivi prihvaćenom načinu razmišljanja devedesetih godina, znam, no nastavite s čitanjem. Bežični telefoni još su statusni simboli u Sjedinjenim Državama, no te su spravice na putu da postanu sveprisutne, jednako uobičajene u svijetu kao bicikli ili radijski prijamnici. Prema skupini Strategis, koja promatra industriju, oko 30% američkog stanovništa trenutačno ima celularni telefon, u usporedbi sa 69% u Finskoj, 33% u zapadnoj Europi i 41% u Japanu. Do 2002., procjenjuje skupina, proboj će narasti do 71% za Europu i 58% za Japan, no samo 40% za Sjedinjene Države. Amerika ima zbrkanu gomilu pet različitih standarda. (...) Europa je prije više od 10 godina odlučila uvesti jedinstveni digitalni standard, poznat kao GSM. To je rijedak primjer u kojemu je europska ljubav prema birokratskom određivanju pravila i centraliziranom gospodarskom planiranju donijela goleme koristi. Ona je Europljanima dala jedinstven standard, koji je omogućio brzu izgradnju tehnologije. (...) Herschel Shosteck, vodeći analitičar industrije bežične telefonije, predviđa da će sadašnji ispremiješani američki standardi na posljetku biti odbačeni u korist europskog standarda, koji su Japanci već prihvatili. Zahvaljujući prednosti Europe, danas je vodeći proizvođač bežičnih telefona Nokia, sa sjedištem u Finskoj. Nokia prodaje više telefona od bilo koje kompanije; ona ima veliku prednost pred američkom Motorolom, kompanijom broj dva. Po nekim procjenama, Nokia je tehnološki barem godinu dana ispred svojih suparnika. Ta će se utrka ubrzati s prihvaćanjem takozvane tehnologije 'trećega naraštaja'. Ona će dopustiti prijenos podataka velikim brzinama, blizu onih koje postižu tehnologije poput kablovskih modema ili DSL telefonskih veza. S obzirom na visoke brzine prijenosa, bežični će telefoni, prije nego PC, vjerojatno biti način na koji će se većina ljudi širom svijeta povezivati na internet i njegove usluge. Ovdje bi Japan mogao povesti - opet zahvaljujući vladinim standardima. Japanski regulatori smiono su odlučili izgraditi mrežu 'trećega naraštaja' koja će biti spremna do 2002. To će Japanu dati barem godinu dana prednosti pred Europom i do tri pred Sjedinjenim Državama, procjenjuje Shosteck. Druge azijske zemlje brzo će prihvatiti japanske standarde, predviđa Shosteck. 'Azija će postati najveće tržište za usluge tehnologije trećeg naraštaja i opremu' i 'japanski proizvođači su u položaju da dominiraju tim tržištem.' Japan i Europa bit će poligon za ispitivanje bežične tehnologije trećeg naraštaja, jednako kao što su Sjedinjene Države bile laboratorij za internet. Američke kompanije poput Motorole, Cisca i Lucenta bit će igrači, no Europljani i Japanci imat će prednost igranja na domaćem terenu. Jedna pouka koju euro-japansko iskustvo nosi jest da tehnološke industrije žude za jedinstvenim standardom na kojemu mogu izgraditi svoje proizvode. Ta želja za standardima pomaže objasniti zašto u svijetu tehnologije ima toliko horizontalnih monopola, uključujući Microsoftov operativni sustav Windows. Tehnolozi žele zajedničku abecedu. Europa i Japan neće odnijeti ukupnu pobjedu u tehnološkoj bitki: Amerika je još silno jaka. No bežična je telefonija prethodnica, i rano upozorenje na dolazak sljedeće 'nove nove stvari.'"

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙