ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Ministarstvo unutarnjih poslova danas je uvelo besplatnu telefonsku i telafaks liniju na kojoj građani 24 sata dnevno, pozivom na broj telefona 0800 00 92 ili porukom putem telefaksa 0800 00 90, mogu
postavljati pitanja, davati pokude i pohvale o radu MUP-a, te poticati djelovanje rada policije.
ZAGREB, 5. studenoga (Hina) - Ministarstvo unutarnjih poslova
danas je uvelo besplatnu telefonsku i telafaks liniju na kojoj
građani 24 sata dnevno, pozivom na broj telefona 0800 00 92 ili
porukom putem telefaksa 0800 00 90, mogu postavljati pitanja,
davati pokude i pohvale o radu MUP-a, te poticati djelovanje rada
policije.#L#
Uvođenjem tih linija, kako je danas novinare izvijestio pomoćnik
ministra unutarnjih poslova Joško Morić, policija želi uspostaviti
bolju komunikaciju s javnosti, te sve čimbenike sigurnosti i
nesigurnosti predstaviti direktno građanima.
U takvoj komunikaciji, ističe Morić, najdalje do sada otišli smo
uvođenjem telefonske linije s područja sigurnosti cestovnog
prometa, na kojoj su svi vozači mogli dobiti informacije o broju
kaznenih bodova. S tim projektom krenuli smo početkom srpnja, a do
danas smo imali više od 41 tisuću poziva, u kojima su građani osim
provjere broja kaznenih bodova davali i mnoštvo savjeta i preporuka
o radu prometne policije.
"Poučeni tim iskustvom, a u nakani poboljšanja komuniciranja s
javnosti, danas predstavljamo besplatan telefonski i telefaks
broj". Ova telefonska linija, dodao je Morić ne zamjenjuje broj 92,
na koji se i nadalje mogu upućivati pozivi za rutinske policijske
intervencije i zaštitu života i imovine.
Prilikom razgovora s djelatnicima policije, koji će 24 sata
dežurati na linijama, građani se ne moraju predstaviti, a odgovore,
koje ne dobiju odmah mogu očekivati najkasnije za 30 dana, kazao je
Morić.
(Hina) am ln