OPATIJA, 22. studenoga (Hina) - U Opatiji je danas otvoren sedmi festival oglašavanja "Festo '99", godišnji skup stručnjaka tržišnog komuniciranja.
OPATIJA, 22. studenoga (Hina) - U Opatiji je danas otvoren sedmi
festival oglašavanja "Festo '99", godišnji skup stručnjaka
tržišnog komuniciranja.#L#
Ivica Vidović, predsjednik uprave Hrvatskog oglasnog zbora, udruge
u čijoj se oranizaciji održava Festival, istaknuo je da ta
strukovna smotra predstavlja kreativnu snagu i potencijal
hrvatskih tržišnih komunikacija, ali je također i promicatelj
javne, medijske i svekolike drukčije kulture komuniciranja.
Očekujemo da će Festo '99 pomoći ekonomskim čimbenicima koji tvore
tržišnu utakmicu u prepoznavanju i odabiru partnera u kreiranju
tržišnog komuniciranja, kao jednog od najvažnijih pokretača
ekonomskog razvoja, kazao je Vidović.
Oko 400 sudjelovatelja festivala oglašavanja, među ostalim, će
razmotriti pravce razvoja tržišnog komuniciranja na početku trećeg
tisućljeća, te europsku i hrvatsku praksu televizijskog
oglašavanja na javnim i komercijalnim televizijama. Bit će govora i
o elektronskom mjerenju televizijskog auditorija, dosezima
direktnog i tele marketinga, vanjskom oglašavanju,
komunikacijskom managementu, ta strategiji i taktici unaprjeđenja
prodaje.
Najkvalitetnija dostignuća na području tržišnog komuniciranja u
hrvatskom promotivnom prostoru bit će nagrađena, a u konkurenciji
je oko 200 radova.
Festival oglašavanja Festo '99 završit će u utorak, 23. studenoga.
(Hina) rž ds