SUZUKA, 31. listopada (Hina/STA) - Kronologija ovosezonskih nastupa Mike Hakkinena i Eddiea Irvine u svjetskom prvenstvu formule 1:VN AUSTRALIJE (Melbourne) - 7. ožujka: Eddie Irvine je u 82. nastupu dosegao prvu pobjedu. Hakkinen je
odustao u 22. krugu zbog kvara pri dovodu goriva, a istu sudbinu je doživio i njegov momčadski kolega David Coulthard, kojem je otkazala hidraulika. Prvi Ferrariev vozač Michael Schumacher je nakon niza problema ostao bez bodova na osmom mjestu.HAKKINEN (/) - IRVINE (1) 0:10VN BRAZILA (Sao Paolo) - 11. travnja:Hakkinen je ostvario prvu pobjedu u sezoni. Utrka je bila odlučena u boksovima, gdje su McLarenovi mehaničari radili svoj posao bolje od talijanskih kolega. Schumacher je osvojio drugo mjesto, Irvine je bio peti, a Coulthard je opet odustao.HAKKINEN (2) - IRVINE (1) 10:12 VN SAN MARINA (Imola) - 2. svibnja:Na stazi u Imoli slavio je Schumacher, a Hakkinen je utrku okončao na 17. mjestu nakon pogreške. Do cilja nije stigao Irvine. Vodstvo u ukupnom poretku preuzeo je stariji Schumacher. HAKKINEN (3) - IRVINE (2) 10:12
SUZUKA, 31. listopada (Hina/STA) - Kronologija ovosezonskih
nastupa Mike Hakkinena i Eddiea Irvine u svjetskom prvenstvu
formule 1:
VN AUSTRALIJE (Melbourne) - 7. ožujka:
Eddie Irvine je u 82. nastupu dosegao prvu pobjedu. Hakkinen je
odustao u 22. krugu zbog kvara pri dovodu goriva, a istu sudbinu je
doživio i njegov momčadski kolega David Coulthard, kojem je
otkazala hidraulika. Prvi Ferrariev vozač Michael Schumacher je
nakon niza problema ostao bez bodova na osmom mjestu.
HAKKINEN (/) - IRVINE (1) 0:10
VN BRAZILA (Sao Paolo) - 11. travnja:
Hakkinen je ostvario prvu pobjedu u sezoni. Utrka je bila odlučena u
boksovima, gdje su McLarenovi mehaničari radili svoj posao bolje od
talijanskih kolega. Schumacher je osvojio drugo mjesto, Irvine je
bio peti, a Coulthard je opet odustao.
HAKKINEN (2) - IRVINE (1) 10:12
VN SAN MARINA (Imola) - 2. svibnja:
Na stazi u Imoli slavio je Schumacher, a Hakkinen je utrku okončao
na 17. mjestu nakon pogreške. Do cilja nije stigao Irvine. Vodstvo u
ukupnom poretku preuzeo je stariji Schumacher.
HAKKINEN (3) - IRVINE (2) 10:12
VN MONACA (Monaco) - 16. svibnja:
Irvine je osvojio drugo mjesto iza Michaela Schumacherja, a
Hakkinen je bio treći. Ferrari je u klasičnoj utrci u kneževini bio
neuhvatljiv, posebice nakon sjajnog starta oba trkača. U ukupnom
poretku Schumacher je povećao prednost sa 26 bodova.
HAKKINEN (3) - IRVINE (2) 14:18
VN ŠPANJOLSKE (Barcelona) - 30. svibnja:
McLaren je vratio udarac sa dvostrukom pobjedom u Španjolskoj.
Hakkinen je slavio ispred Coultharda, a Schumacher i Irvine su
utrku završili kao treći i četvrti. U ukupnom poretku Schumacher je
zadržao vodstvo, a Hakkinen je prvi put u sezone prestigao Irca.
HAKKINEN (2) - IRVINE (3) 24:21
VN KANADE (Montreal) - 13. lipnja:
Utrka je bila puna obrata i odustajanja. Zbog nesreća i sudara
nekoliko je puta na stazu moralo izlaziti i sigurnusno vozilo. Na
koncu Hakkinen je osvojio prvo mjesto. Irvine je završio kao treći,
dok se Michael Schumacher u 36. krugu zaletio u ogradu. Prvi put
vodstvo u ukupnom poretku preuzeo je Finac.
HAKKINEN (1) - IRVINE (3) 34:25
VN FRANCUSKE (Magny Cours) - 27. lipnja:
Kišna utrka okončana je brojnim iznenađenjima. Odličnom taktikom i
vožnjom po drugi put u karijeri i prvi put u momčadi Jordan na
najviše pobjedničko postolje uspeo se Heinz Harald Frentzen.
Hakkinen je završio na drugom mjestu. Veliku smolu imao je
Schumacher, koji je vodio dok je njegov bolid djelovao sigurno.
Zbog problema sa mijenjačem pao je u poretku, a u zadnjem krugu
Irvine ga je propustiti, tako da je okončao utrku kao peti, a Irac je
izborio jedan bod. U ukupnom poretku SP Hakkinen je sakupio 40
bodova, Schumacher je bio drugi sa 32, a Irvine treći.
HAKKINEN (1) - IRVINE (3) 40:26
VN VELIKE BRITANIJE (Silverstone) 11. srpnja:
Utrku je obilježila teška nesreća Michaela Schumachera, koji je u
prvom krugu velikom brzinom udario u zaštitnu ogradu. Prilikom
sudara na dva je mjesta slomio desnu nogu, što ga je udaljilo sa
trkališta na tri mjeseca. Utrku nije zavšio niti Hakkinen, nakon
što mu je otpao kotač. Pobjedu je odnio Coulthard, a Irvine je
osvojio drugo mjesto. U poretku SP Irvine se izjednačio sa
Schumacherom.
HAKKINEN (1) - IRVINE (2) 40:32
VN AUSTRIJE (Zeltweg) - 25. srpnja:
McLarenovi vozači u prvom su se krugu dodirnuli, nakon čega se
Hakkinen izvrtio i u utrku je, umjesto sa odličnog prvog mjesta,
krenuo sa začelja. Na koncu ipak je dosegao treću poziciju.
McLarenov kiks najbolje je iskoristio Irvine izborivši novu
pobjedu.
HAKKINEN (1) - IRVINE (2) 44:42
VN NJEMAČKE (Hockenheim) - 1. kolovoza:
U njemačkoj se nastavio niz ferrarievih uspjeha i McLarenove
nesreće. Irvine je sjajno odvezao utrku i pobijedio, a velikog
saveznika je imao u Miki Salu, Schumacherovoj zamjeni. Hakkinen je
odustao nakon nezgode u boksu. U ukupnom poretku vodsto je nakon VN
Brazila ponovo preuzeo Irvine.
HAKKINEN (2) - IRVINE (1) 44:52
VN MAĐARSKE (Hungaroring) - 15. kolovoza:
Premoć Ferrarie se okončala. McLaren je ponovo uprizorio odličnu
predstavu. Hakkinene prvi, Coulthard drugi, a Irvine treći.
HAKKINEN (2) - IRVINE (1) 54:56
VN BELGIJE (Spa) - 29. kolovoza:
McLarenovi vozači ponovo su u prvom krugu skoro prouzročili sudar.
Coulthard je tjesno prestigao Finca i do kraja sačuvao prednost,
čime je teoretski ostao u utrci za naslov. Hakkinen se zadovoljio sa
drugim mjestom, a Irac je završio kao četvrti. U SP vodstvo je za
jedan bod preuzeo Finac.
HAKKINEN (1) - IRVINE (2) 60:59
VN ITALIJE (Monza) - 12. rujna:
I na drugoj talijanskoj stazi Hakkinen je ostao bez bodova
vlastitom krivnjom. U 28. krugu je krivo ušao u zavoj i završio na
travi. Ferrari njegove probleme nije uspio iskoristiti. Irvine je
završio tek šesti, a ništa bolje nije vozio niti Coulthard, koji je
bio tek jedno mjesto bolji. Drugi put u sezone je slavio Frentzen.
HAKKINEN (1) - IRVINE (1) 60:60
VN EUROPE (Nuerburgring) - 26. rujna:
Najzanimljivija utrka sezone sa nevjerojatnim scenarijem nesreća i
odustajanja te promjena kišnog i sunčanog vremena. U prvom krugu
tešku je nezgodu doživio Pedro Diniz, a potom se nebo poigravalo sa
živcima vozača i vodstvima timova. Sunce, pa kiša, pa opet sunce i
tako nekoliko puta. U McLarenu su odmah krenuli na kišne gume, što
je Hakkinena bacilo na začelje. U Ferrariu su pak neviđenom
glupošću izgubili skoro pola minute kada nisu uspjeli pronaći
četvrtu gumu za Irvineov bolid, a potom su uslijedila odustajnja
vodećih. Prvo Frentzen, pa Coultharda, Ralf Schumacher... na kraju
Johnny Herbert je dosegao prvu pobjedu za škotsku momčad Stewarta.
Hakkinene je zadržao pet mjesto, dok je Irvine ostao bez bodova.
HAKKINEN (1) - IRVINE (2) 62:60
VN MALEZIJE (Sepang) - 17. listopada:
Utrka u Maleziji je razriješena za "zelenim stolom". Na trkalištu
su bili najbolji ferrariev vozači, a blistao je povratnik
Schumacher. Crveni bolidi su suvereno vladali stazom, a Hakkinen je
završio kao treći. No, zbog nepravilnosti aerodinamičkih dijelova
bolida Ferrari je prvo kažnjen oduzimanjem pobjede, a potom je
disciplinska komisija FIA-e ipak priznala rezultate utrke. Irvine
je tako prije zadnje utrkke imao četiri boda prednosti.
HAKKINEN (2) - IRVINE (1) 66:70
VN JAPANA (Suzuka) - 31. listopada:
Posljednja utrka sezone razriješila je sve dvojbe. Odličnom
vožnjom Hakkinen se domogao pobjede i naslov prvaka. Ferrari je
drugim (Schumacher) i trećim mjestom (Irvine) osvojio naslov
prvaka među konstruktorima.
HAKKINEN (SVJETSKI PRVAK) - IRVINE (2) 76:74
(Hina) dl dl