BIZOVAC, 23. listopada (Hina) - Dvanaesti kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji je danas završio u Bizovačkim toplicama, zatražio je od Ministarstva turizma da odmah pristupi izmjenama i
dopunama Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma prema ranije upućenome prijedlogu HOK-a, kojim se traži rad predstavnika Ceha u Saboru i Turističkom vijeću Hrvatske turističke zajednice.
BIZOVAC, 23. listopada (Hina) - Dvanaesti kongres ugostitelja i
turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore (HOK), koji je
danas završio u Bizovačkim toplicama, zatražio je od Ministarstva
turizma da odmah pristupi izmjenama i dopunama Zakona o turističkim
zajednicama i promicanju hrvatskog turizma prema ranije upućenome
prijedlogu HOK-a, kojim se traži rad predstavnika Ceha u Saboru i
Turističkom vijeću Hrvatske turističke zajednice.#L#
U zaključcima skupa, predstavljenima na konferenciji za novinare,
uz ostalo, traži se da se u promidžbene aktivnosti Republike
Hrvatske u zemlji i u inozemstvu nužno uključi promocija
ugostiteljske i turističke ponude obrtnika te da se utvrdi stopa
PDV-a za te djelatnosti "u visini koja se priznaje izvoznicima".
Zbog visokih ulaznih troškova u ugostiteljstvu i turizmu, obrtnici
zahtijevaju da se cijene energenata utvrde u iznosima obrnuto
proporcionalnim potrošnji kako bi se ona povećala, a od tijela
državne uprave traži se da u proceduri donošenja zakonskih i
podzakonskih propisa iz područja ugostiteljstva i turizma
"prethodno obavezno zatraži mišljenje Ceha ugostitelja i
turističkih djelatnika HOK-a".
Predsjednik Ceha Darko Belušić istaknuo je kako je Kongres
"sublimirao cjelokupnu problematiku rada" u tim djelatnostima, a
zaključke je ocijenio smjernicama za budući rad radi razvoja
Hrvatske kao turističke zemlje.
Komentirajući nedavnu akciju Ministarstva unutarnjih poslova u
ugostiteljskim objektima, Belušić je rekao da Ceh podupire "svaku
akciju MUP-a koja pridonosi suzbijanju kriminala i zaštiti
građana, ali uz zaštitu digniteta struke". Ocijenio je da je
spomenuta akcija bila "antipropaganda Hrvatske" kao turističkog
odredišta, što bi mogle iskoristiti turistički konkurentske
zemlje.
(Hina) vuč mć