FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:USKORO ODLUKE KOJE ĆE OMOGUĆITI NASTAVAK GRADNJE CESTE ZAGREB-GORIČAN

ZAGREB, 11. listopada (Hina) - Poslovodstvo tvrtke Transeuropska autocesta (TEA), koja je koncesionar autoceste Zagreb-Goričan, očekuje kako će u poslovnim razgovorima, te na skupštini dioničara, sazvanoj za drugu polovicu ovog tjedna, i sastanku njenog Nadzornog vijeća uskoro biti donesene bitne odluke koje će omogućiti nastavak radova na izgradnji autoceste Zagreb-Goričan. To je u razgovoru za Hinu rekao direktor TEA-e Mladen Bandić.
ZAGREB, 11. listopada (Hina) - Poslovodstvo tvrtke Transeuropska autocesta (TEA), koja je koncesionar autoceste Zagreb-Goričan, očekuje kako će u poslovnim razgovorima, te na skupštini dioničara, sazvanoj za drugu polovicu ovog tjedna, i sastanku njenog Nadzornog vijeća uskoro biti donesene bitne odluke koje će omogućiti nastavak radova na izgradnji autoceste Zagreb-Goričan. To je u razgovoru za Hinu rekao direktor TEA-e Mladen Bandić.#L# Ukupna dužina autoceste Zagreb-Goričan iznosi 93,5 kilometara, a vrijednost cijele investicije iznosit će 830 milijuna maraka. Ostalo je još za izgraditi 23 kilometra dugačku dionicu Breznički Hum-Varaždin, a potrebno je i dovršiti izgradnju na šest kilometarskoj dionici Ivanja Reka-Popovec te na dionici Komin- Breznički Hum čija dužina iznosi 12 kilometara. Vrijednost tih radova procijenjuje se na više od 400 milijuna maraka, a nakon zatvaranja finacijske konstrukcije očekuje se i reprogramiranje rokova završetka izgradnje, koji su ranije bili utvrđeni za kraj 2000., odnosno početak 2001 godine. U svom financijskom planu, koji je TEA predočila hrvatskoj Vladi još u srpnju, tvrtka predlaže zatvaranje financijske konstrukcije tog projekta u obliku izdavanja obveznica u ukupnom iznosu od 200 milijuna eura na međunarodnom tržištu, uz garanciju Vlade RH, a koje bi se otplaćivale na rok od pet godina. Mandat za izdavanje i prodavanje tih obveznica dobile bi američka banka Goldman Sachs i njemačka Deutsche Bank. Bandić ističe, kako je takav financijski plan u Ministarstvu financija naišao na podijeljena mišljenja, od odobravanja do mišljenja kako je teško provediv, odnosno da je to neprihvatljivo rješenje. Iz TEA-e, kaže Bandić, nakon takvih su oprečnih mišljenja, tražili kasnije i daljnje razgovore u Vladi, koji još nisu uslijedili, odnosno zasad nisu dobili konkretan odgovor. Inače, TEA trenutačno duguje 70 milijuna njemačkih maraka tvrtki "Hrvatski graditelj", koja je nasljednik Hrvatske uprave za ceste(HUC) na tom projektu. Istodobno TEA očekuje približno 27 milijuna maraka od Ministarstva financija koliko bi trebao iznositi povrat ranije plaćenog PDV-a, a iz TEA-e ističu i potrebnu uplatu od 26 milijuna maraka, što je sukladno financijskom planu cijelog projekta odnosno koncesijskom ugovoru obvezna uplatiti RH. Za povećanje temeljnog kapitala potrebno je još uplatiti deset milijuna maraka, od kojih se pet odnosi na Republiku Hrvatsku, te pet milijuna treba uplatiti talijanski Astaldi. U tvrtki TEA koja je koncesionar autoceste Zagreb-Goričan većinski udio od 51 posto ima talijanska kompanija Astaldi, dok je ostatak udjela u vlasništvu hrvatske Vlade. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙