ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Prvi metodički priručnik u problematici nastave stranih jezika u osnovoj školi - "Strani jezik u osnovnoj školi" - predstavljen je danas u Maloj dvorani Muzeja Mimara. Autori priručnika su Yvonne Vrhovac i
36 suradnika, a izdala ju je zagrebačka naklada "Naprijed".
ZAGREB, 29. rujna (Hina) - Prvi metodički priručnik u problematici
nastave stranih jezika u osnovoj školi - "Strani jezik u osnovnoj
školi" - predstavljen je danas u Maloj dvorani Muzeja Mimara.
Autori priručnika su Yvonne Vrhovac i 36 suradnika, a izdala ju je
zagrebačka naklada "Naprijed".#L#
Priručnik u pet poglavlja sistematski obrađuje metodiku nastave
stranih jezika - od podučavanja gramatike, izgovora i slušanja,
preko elemenata strane kulture i dječje književnosti pa do
televizije i CD-roma u nastavi engleskog, francuskog, talijanskog
i njemačkog jezika. Priručnik je nastao kao plod iskustva stečenih
tijekom rada na znanstvenom projektu Ministarstva znanosti i
tehnologije pod nazivom "Istaživanje procesa učenja i usvajanja
stranih jeziku u osnovnoj školi".
Recenzent Željko Klaić drži da je širok dijapazon stručnjaka, od
sveučilišnih profesora do nastavnika u školama, pridonio
raznolikosti sadržaja priručnika koji donosi i stručno-znanstvene
rasprave i članke nastale iz osobnih iskustava.
Yvonne Vrhovac rekla je kako je priručnik doprinos literaturi iz
područja glotodidaktike, namijenjen posebice studentima
filoloških fakulteta, pedagoškog studija i nastavnicima stranih
jezika.
Glavna tema knjige je jezik i dijete, istaknula je Mirjana Vilke,
suradnica na knjizi. "Predstavljeni priručnik ništa ne propisuje,
već opisuje, registrira i izvještava jer su djeca i jezik
nepredvidivi i stoga tu nema posebnih recepata", poručila je
Mirjana Vilke.
(Hina) mb dd