FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PRVA POPUSNA KARTICA "ZAGREBCARD"

ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Mlada zagrebačka tvrtka C Card d.d. uvela je na hrvatsko tržište prvu potrošačko-popusnu karticu, ZagrebCARD. Riječ je o kartici koja potrošaču nudi mogućnost kupnje s popustom uz gotovinsko plaćanje svih proizvoda i usluga na onim prodajnim mjestima koja su s tvrtkom C Card d.d. sklopila Ugovor o posredovanju u prometu roba i usluga, rekao je predsjednik Nadzornog odbora tvrtke Robert Frajlić.
ZAGREB, 13. rujna (Hina) - Mlada zagrebačka tvrtka C Card d.d. uvela je na hrvatsko tržište prvu potrošačko-popusnu karticu, ZagrebCARD. Riječ je o kartici koja potrošaču nudi mogućnost kupnje s popustom uz gotovinsko plaćanje svih proizvoda i usluga na onim prodajnim mjestima koja su s tvrtkom C Card d.d. sklopila Ugovor o posredovanju u prometu roba i usluga, rekao je predsjednik Nadzornog odbora tvrtke Robert Frajlić. #L# Takvih je prodajnih mjesta u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji trenutačno 150, a njihov je broj u svakodnevnom porastu. Do kraja godine, predviđaju u C Cardu, uz ZagrebCARD karticu moći će se kupovati na 400 prodajnih mjesta. Potrošači, tj. imatelji ZagrebCARD kartice uz nju stječu prednost i niz pogodnosti pri kupnji na spomenutim mjestima, kao što su primjerice: bezuvjetnih deset posto popusta na gotovinsko plaćanje (osim na prodajnim mjestima s posebno određenim popustom). Također, posjedovanje ZagrebCARD kartice pruža i policu osiguranja za slučaj smrti u nesretnom slučaju 24 sata dnevno uz osiguranu svotu od 20 tisuća kuna pri Jadranskom osiguranju. Korisnici će imati i besplatnu pretplatu na časopis za oblikovanje potrošačke kulture "Povećalo". Po Frajlićevim riječima, za otprilike mjesec dana uspostavit će se i regionalna popusna kartica za osječko područje - OsijekCARD, a za početak sljedeće godine planirane su i RijekaCARD te SplitCARD. Cilj je projekta, kazao je Frajlić, razvijanje odnosa između poslovnih subjekata i potrošača na tržištu, a time i unaprjeđenje čitavog hrvatskog trgovinskog sustava s posebnim naglaskom na veće hrvatske centre. Prije pokretanja projekta, tvrtka C Card provela je primarno opisno istraživanje na području Zagreba i Zagrebačke županije na 133 ispitanika. Rezultati su pokazali da 75 posto ispitanih smatra kupnju uz karticu vrlo poželjnom, a njih 35 posto popuste promatra kao poticaj za kupnju. O izgledu i imenu kartice 98 posto ispitanika ima izrazito pozitivno mišljenje, a 75 posto bi htjelo imati karticu. Po prognozama iz C Carda, u idućih godinu dana na zagrebačkom se području očekuje 20 tisuća korisnika ZagrebCARD kartice. Godišnja članarina ZagrebCARD kartice iznosi otprilike 400 kuna za gotovinsko plaćanje, a prvih 1000 kartica izdat će se uz popust od 30 posto. (Hina) alt db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙