DETROIT, 19. kolovoza (Hina/Reuters) - Američka korporacija General Motors (GM), najveći svjetski proizvođač automobila, namjerava značajno povećati prodaju svojih vozila na japanskom tržištu. Stoga se u njezinim planovima nalazi i
mogućnost sklapanja automobila u japanskim tvornicama, izjavio je GM-ov glasnogovornik Henry Wong.
DETROIT, 19. kolovoza (Hina/Reuters) - Američka korporacija
General Motors (GM), najveći svjetski proizvođač automobila,
namjerava značajno povećati prodaju svojih vozila na japanskom
tržištu. Stoga se u njezinim planovima nalazi i mogućnost sklapanja
automobila u japanskim tvornicama, izjavio je GM-ov glasnogovornik
Henry Wong. #L#
Osim toga, GM ima i niz drugih planova vezanih uz ekspanziju na
tržištu "zemlje izlazećeg sunca". Riječ je o primjerice
proširivanju i jačanju dosadašnje poslovne suradnje s dvjema
tamošnjim tvrtkama - Isuzu Motors i Suzuki Motors, te o
modernizaciji njihove trgovačke mreže u Japanu, naglasio je Wong.
GM, koji je posljednji puta u Japanu svoje tvornice gradio tijekom
20-tih i 30-godina ovoga stoljeća, vlasnik je 49 posto dionica
Isuzua i deset posto dionica Suzukija.
Prodaja GM-ovih vozila u Japanu prošle je godine bila 26 posto niža
nego u 1997. i iznosila je 53.000 vozila. Namjera je tvrtke tržišni
udio na japanskom tržištu povećati s trenutačnih četiri na deset
posto.
(Hina) kt db