ZAGREB, 2. lipnja (Hina) - Danas oko jedna milijrda cestovnih vozila, koliko se procjenjuje da ih ima na svijetu, troši oko polovine ukupno proizvedene nefte. U nekim razvijenim zemljama svijeta čak se oko 23 posto energije troši u
prometu. L#L Od sedamdesetih godina na ovamo, broj osobnih automobila povećava se za pet posto godišnje, stoji u glasilu INA. Isti rast bilježi i broj kamiona i autobusa. Tako se danas bjelosvjetskim ulicam, cestama, putevima, i tko zna gdje sve ne, kotrlja oko milijarde automobila, kamiona, autobusa... Polovina u svijetu proizvedene nafte pokreće njihove motore. Naglo povećanje broja cestovnih vozila ne izaziva samo prometne gužve na prometnicama svjetskih i inih metropola, nego i zabrinjavajuće onečišćenje zraka. Automobilska industrija radi na poboljšanju sigurnosti i smanjivanju emisije štetnih ispušnih plinova i otrovnih sastojaka, čemu, naravno, ponajprije pridonosi ugradnja primjerenih katalizatora. Nažalost, oku ugodne modele automobila sve većih brzina i snage često voze primitivci za volanima koji raznim 'vratolomijama' nastoje sebe dokazati kao 'muškarčine' i tako riješiti osobne frustracije, navodi se u nastavku napisa. Je li jednostavno, s Freudom i Clausewitzom rečeno, vožnja automobila nastavak seksa drugim sredstvima? Bez obzira koliko se
ZAGREB, 2. lipnja (Hina) - Danas oko jedna milijrda cestovnih
vozila, koliko se procjenjuje da ih ima na svijetu, troši oko
polovine ukupno proizvedene nefte. U nekim razvijenim zemljama
svijeta čak se oko 23 posto energije troši u prometu. L#L
Od sedamdesetih godina na ovamo, broj osobnih automobila povećava
se za pet posto godišnje, stoji u glasilu INA. Isti rast bilježi i
broj kamiona i autobusa. Tako se danas bjelosvjetskim ulicam,
cestama, putevima, i tko zna gdje sve ne, kotrlja oko milijarde
automobila, kamiona, autobusa... Polovina u svijetu proizvedene
nafte pokreće njihove motore. Naglo povećanje broja cestovnih
vozila ne izaziva samo prometne gužve na prometnicama svjetskih i
inih metropola, nego i zabrinjavajuće onečišćenje zraka.
Automobilska industrija radi na poboljšanju sigurnosti i
smanjivanju emisije štetnih ispušnih plinova i otrovnih sastojaka,
čemu, naravno, ponajprije pridonosi ugradnja primjerenih
katalizatora. Nažalost, oku ugodne modele automobila sve većih
brzina i snage često voze primitivci za volanima koji raznim
'vratolomijama' nastoje sebe dokazati kao 'muškarčine' i tako
riješiti osobne frustracije, navodi se u nastavku napisa.
Je li jednostavno, s Freudom i Clausewitzom rečeno, vožnja
automobila nastavak seksa drugim sredstvima? Bez obzira koliko se
goriva potrošilo.
(Hina) ibob ld