ZAGREB, 10. kolovoza (Hina) - U modernizaciju punionice te u izgradnju novog distribucijskog centra u Zagrebu Coca-Cola Beverages Hrvatska d.d. uložit će sto milijuna njemačkih maraka, objavljeno je iz te tvrtke.
ZAGREB, 10. kolovoza (Hina) - U modernizaciju punionice te u
izgradnju novog distribucijskog centra u Zagrebu Coca-Cola
Beverages Hrvatska d.d. uložit će sto milijuna njemačkih maraka,
objavljeno je iz te tvrtke.#L#
Tvrtka Coca-Cola Beverages Hrvatska hrvatskim potrošačima od danas
nudi voćne sokove Cappy s tri okusa - naranča, voćni koktel i jabuka
u staklenim bočicama od dva decilitra s krunskim čepom, koje su, po
prvi put u povijesti Coca-Cole, ekskluzivno dizajnirane i
razvijene za hrvatsko tržište.
Takvoj je odluci kompanije Coca-Cola prethodilo detaljno
istraživanje, a u obzir su uzeta mišljenja i sklonosti hrvatskih
potrošača kao i kupaca Coca-Colinih proizvoda - restorana, kafića i
barova. Bočicu će proizvoditi hrvatski proizvođač Vetropack straža
što je u skladu s usmjerenjem kompanije u podupiranju lokalnih
proizvođača koji zadovoljavaju njihove visoke standarde i
međunarodne standarde kakvoće. Cappy voćni sokovi pune se u
punionici Coca-Cole u Solinu koja je otvorena 1996. i među
najmodernijim je punionicama osvježavajućih pića Europi.
Voćni sok Cappy, tvrde u Coca-Coli, zauzima 56 posto hrvatskog
tržišta u segmentu sokova nektara naranče, dok u segmentu sokova
jabuke zauzima 57 posto.
(Hina) ggr db