KOPRIVNICA, 29. srpnja (Hina) - Poslovanje koprivničke prehrambene industrije Podravka nije izuzeto od negativnih gospodarskih kretanja globalnih razmjera. Zbog novonastale situacije na tržištu te promijenjenih uvjeta poslovanja,
uprava Podravke razmatrala je i definirala poslovnu strategiju tvrtke za naredno razdoblje s ciljem daljnjeg uspješnog razvoja i profitabilnog poslovanja, te donijela odluku o određenim promjenama u menadžmentu grupe.
KOPRIVNICA, 29. srpnja (Hina) - Poslovanje koprivničke prehrambene
industrije Podravka nije izuzeto od negativnih gospodarskih
kretanja globalnih razmjera. Zbog novonastale situacije na tržištu
te promijenjenih uvjeta poslovanja, uprava Podravke razmatrala je
i definirala poslovnu strategiju tvrtke za naredno razdoblje s
ciljem daljnjeg uspješnog razvoja i profitabilnog poslovanja, te
donijela odluku o određenim promjenama u menadžmentu grupe.#L#
Tako je Miroslav Repić koji je do nedavno obnašao dužnost direktora
Tehnologije, imenovan izvršnim direktorom Podravka prehrane,
najznačajnijeg grupinog poslovnog segmenta. Nadalje, Davor Cimaš
preuzeo je dužnost direktora Marketinga, dok će dosadašanji
direktor Prodaje, Antun Vresk biti zadužen za nove poslovne
aktivnosti unutar istog sektora.
Na dužnost direktora izvoza za zemlje srednje i istočne Europe, te
Podravkinih tvrtki u inozemstvu imenovan je Ivan Hegeduš.
Spomenute promjene imaju za cilj što efikasniju i bržu prilagodbu
novonastalim uvjetima poslovanja, te ostvarivanje ciljeva i
planova na domaćem i inozemnim tržištima, objašnjavaju u
Podravci.
(Hina) mku ds