ROVINJ/UMAG, 22. srpnja (Hina) - Projekt novog turističkog proizvoda, nastao ulaskom renomirane španjolske hoteljerske tvrtke "Sol Melie" u objekte rovinjskog "Jadranturista" i umaškog "Istraturista", hrvatski turistički djelatnici i
gospodarstvenici drže iskorakom važnim za cjelokupni hrvatski turizma.
ROVINJ/UMAG, 22. srpnja (Hina) - Projekt novog turističkog
proizvoda, nastao ulaskom renomirane španjolske hoteljerske
tvrtke "Sol Melie" u objekte rovinjskog "Jadranturista" i umaškog
"Istraturista", hrvatski turistički djelatnici i
gospodarstvenici drže iskorakom važnim za cjelokupni hrvatski
turizma. #L#
Sa više od 260 hotela u 29 zemalja svijeta "Sol Melia" je vodeća
hotelska tvrtka u Španjolskoj, treća u Europi i 14. na svijetu sa
hotelima u najvažnijim svjetskim turističkim destinacijama. Ova je
hotelska tvrtka početkom studenoga prošle godine preuzela
upravljanje nad 27 hotela, turističkih naselja i kampova društava
"Jadranturist" i "Istraturist", u većinskom vlasništvu Grupe
Zagrebačke banke, i to u dva vodeća turistička središta Hrvatske,
Rovinju i Umagu. Time je španjolskoj hotelskoj kompaniji povjereno
na 15 godina upravljanje smještajnim objektima, a "Sol Melia" je
time postala vodeća management kompanija u Hrvatskoj. Cilj
potpisanog ugovora je porast profitabilnosti poslovanja
diferencijacijom ponude, podizanje kvalitete usluge međunarodno
priznatih upravljačkih znanja i iskustava te uključivanje ponude u
globalni sustav "Sol Melie".
Ulazak tvrtke "Sol Melia" u Hrvatsku s brandovima Melia, Sol Elite,
Sol Club, Sol Inn i Sol, kao oznaka kvalitete proizvoda i razine
usluge, po riječima direktora ove tvrtke za Hrvatsku Cecilia
Gutierreza, podiže hotelsku ponudu ove destinacije na razinu koja
će zadovoljiti očekivanja i najnajzahtjevni gostiju.
U prvoj godini upravljanja Sol Melie turističkim objektima
"Jadranturista" i "Istraturista" investirano je 68 milijuna
njemačkih maraka u sedam objekata sa ukupno 2.441 smještajnom
jedinicom.
Španjolska tvrtka sada upravlja hotelima Melia Eden, Sol Club
Istra, Sol Park i Sol Inn Adriatic u Rovinju te Sol Elite Koralj i
turističkim naseljima Sol Stella Maris i Sol Polynesia u Umagu, dok
se u slijedeće tri godine planira ulaganje i u preostale turističke
objekte.
"Ulaganje u proizvode u 1999. godini, kao i u naredna tri
investicijska ciklusa, predstavlja stoga ulaganje u proizvod kojeg
je tržište prihvatilo i prepoznaje ga širom svijeta, proizvod koji
ima tzv. "brand name", oznaku precizno definirane kvalitete
ponuđenih sadržaja i usluga", istaknuo je prigodom nedavnog
otvaranja novouređenih objekata predsjednik Uprave
"Istraturista" Renco Miletić. Ukupna vrijednost investicije samo u
objektima "Istraturista" iznosi oko 38 milijuna maraka.
S obzirom na izostanak očekivanog broja gostiju, koji je zbog
poznatih razloga u ovoj sezoni pogodio sve hrvatske turističke
subjekte, navedenim investicijama u proizvod prepoznatljiv i
prihvaćen na svjetskom tržištu, financijsku konsolidaciju tih
društva te ulaskom management kompanije "Sol Melie", nema sumnje da
su ispunjene bitne pretpostavke za postizanje boljih poslovnih
efekata već u narednoj godini.
(Hina) dspo ds