FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ELECTROLUX D.O.O. HRVATSKA POVEĆAO PRIHODE

ZAGREB, 19. srpnja (Hina) - Electrolux d.o.o. Hrvatska, tvrtka iz grupacije Electrolux, vedećeg svjetskog proizvođača bijele tehnike, u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 44 milijuna kuna prihoda što je u odnosu na isto razdoblje lani 48 posto više, kazao je direktor prodaje te tvrtke Eduard Slunjski.
ZAGREB, 19. srpnja (Hina) - Electrolux d.o.o. Hrvatska, tvrtka iz grupacije Electrolux, vedećeg svjetskog proizvođača bijele tehnike, u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 44 milijuna kuna prihoda što je u odnosu na isto razdoblje lani 48 posto više, kazao je direktor prodaje te tvrtke Eduard Slunjski. #L# U ovoj godini tvrtka namjerava povećati prodaju i prihode koji su lani iznosili 93 milijuna kuna za otprilike 25 posto. Electrolux na hrvatskom tržištu posluje više od tri godine, i usprkos tomu što je riječ o kratkom razdoblju, uzlazni trend u poslovanju je vidljiv. Ta tvrtka objedinjava robne marke Electrolux, AEG i Zanussi, a u Hrvatskoj osim kućanskih aparata prodaju i aparate za profesionalnu uporabu. Preko Electroluxa u Hrvatskoj opskrbljuje se i Bosna i Hercegovina, gdje Electrolux ima svoje predstavništvo, a jedan dio posla radi se i za Sloveniju. Ideja švedskog koncerna je da upravo Electroluxov centar u Hrvatskoj postane mini-regionalni centar za što su već stvorene sve pretpostavke. Potkraj prošle godine Electrolux je otvorio 600 četvornih metara velik izložbeni, edukacijski i servisni centar. Namjena mu je, između ostaloga, organiziranje posebnih događaja - od kuhanja u sklopu Food Care projekta, koji je planiran za ovu godinu, do raznih demonstracija. Electrolux d.o.o. Hrvatska ima poslovnu suradnju i sa nekim tvrtkama, primjerice koprivničkim prehrambenim koncernom Podravka d.d., koja se zasniva na zajedničkoj promociji ekskluzivnih i pojedinačnih marki Podravke i Electroluxa. Temeljem takvih iskustava, u Electroluxu vide mogućnosti suradnje i na drugim područjima, primjerice zdravstva. Tako trenutačno traje kampanja "Čisti dom" kojim se predstavljaju Electroluxovi usisivači i pročišćivači zraka. Osim toga, Electrolux je ušao i u kampanju sa tzv. hladnim programom, a pod nazivom "Deset razloga za kupnju Zanussi hladnjaka". Također, iz Electroluxa su najavili da će već od jeseni svi njihovi hladnjaci sadržavati ekološki neškodljive plinove te imati izloženu naljepnicu po kojoj će svaki potrošač znati koliko njegov aparat troši struje ili vode. U Electroluxu d.o.o. Hrvatska trenutačno radi 27 zaposlenika, a za sljedeću godinu planiraju daljnje povećanje, jer, kako ističe Slunjski, rast broja zaposlenika usko je povezan uz rast prodajnih aktivnosti. (Hina) alt ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙