ZAGREB, 19. srpnja (Hina) - Electrolux d.o.o. Hrvatska, tvrtka iz grupacije Electrolux, vedećeg svjetskog proizvođača bijele tehnike, u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 44 milijuna kuna prihoda što je u odnosu na isto
razdoblje lani 48 posto više, kazao je direktor prodaje te tvrtke Eduard Slunjski.
ZAGREB, 19. srpnja (Hina) - Electrolux d.o.o. Hrvatska, tvrtka iz
grupacije Electrolux, vedećeg svjetskog proizvođača bijele
tehnike, u prvih je šest mjeseci ove godine ostvarila 44 milijuna
kuna prihoda što je u odnosu na isto razdoblje lani 48 posto više,
kazao je direktor prodaje te tvrtke Eduard Slunjski. #L#
U ovoj godini tvrtka namjerava povećati prodaju i prihode koji su
lani iznosili 93 milijuna kuna za otprilike 25 posto.
Electrolux na hrvatskom tržištu posluje više od tri godine, i
usprkos tomu što je riječ o kratkom razdoblju, uzlazni trend u
poslovanju je vidljiv. Ta tvrtka objedinjava robne marke
Electrolux, AEG i Zanussi, a u Hrvatskoj osim kućanskih aparata
prodaju i aparate za profesionalnu uporabu.
Preko Electroluxa u Hrvatskoj opskrbljuje se i Bosna i Hercegovina,
gdje Electrolux ima svoje predstavništvo, a jedan dio posla radi se
i za Sloveniju. Ideja švedskog koncerna je da upravo Electroluxov
centar u Hrvatskoj postane mini-regionalni centar za što su već
stvorene sve pretpostavke.
Potkraj prošle godine Electrolux je otvorio 600 četvornih metara
velik izložbeni, edukacijski i servisni centar. Namjena mu je,
između ostaloga, organiziranje posebnih događaja - od kuhanja u
sklopu Food Care projekta, koji je planiran za ovu godinu, do raznih
demonstracija.
Electrolux d.o.o. Hrvatska ima poslovnu suradnju i sa nekim
tvrtkama, primjerice koprivničkim prehrambenim koncernom
Podravka d.d., koja se zasniva na zajedničkoj promociji
ekskluzivnih i pojedinačnih marki Podravke i Electroluxa.
Temeljem takvih iskustava, u Electroluxu vide mogućnosti suradnje
i na drugim područjima, primjerice zdravstva. Tako trenutačno
traje kampanja "Čisti dom" kojim se predstavljaju Electroluxovi
usisivači i pročišćivači zraka. Osim toga, Electrolux je ušao i u
kampanju sa tzv. hladnim programom, a pod nazivom "Deset razloga za
kupnju Zanussi hladnjaka".
Također, iz Electroluxa su najavili da će već od jeseni svi njihovi
hladnjaci sadržavati ekološki neškodljive plinove te imati
izloženu naljepnicu po kojoj će svaki potrošač znati koliko njegov
aparat troši struje ili vode.
U Electroluxu d.o.o. Hrvatska trenutačno radi 27 zaposlenika, a za
sljedeću godinu planiraju daljnje povećanje, jer, kako ističe
Slunjski, rast broja zaposlenika usko je povezan uz rast prodajnih
aktivnosti.
(Hina) alt ds