FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS:MCR-MAZDA HRVATSKA PREZENTIRALA REZULTATE UPRAVI KORPORACIJE

ZAGREB, 9. srpnja (Hina) - Ovogodišnji prodajni rezultati zagrebačke tvrtke MCR-Mazda Hrvatska, generalnog zastupnika tog japanskog proizvođača vozila za Hrvatsku, prezentirani su prošloga tjedna predsjedniku Mazda Motor korporacije James E. Milleru, prilikom njegovog radnog posjeta grupi Mazda Austria. Tržišta Hrvatske, Slovenije i Mađarske pripadaju grupi Mazda Austria, a zajedno čine 8,7 posto od ukupne prodaje tih vozila u Europi.
ZAGREB, 9. srpnja (Hina) - Ovogodišnji prodajni rezultati zagrebačke tvrtke MCR-Mazda Hrvatska, generalnog zastupnika tog japanskog proizvođača vozila za Hrvatsku, prezentirani su prošloga tjedna predsjedniku Mazda Motor korporacije James E. Milleru, prilikom njegovog radnog posjeta grupi Mazda Austria. Tržišta Hrvatske, Slovenije i Mađarske pripadaju grupi Mazda Austria, a zajedno čine 8,7 posto od ukupne prodaje tih vozila u Europi.#L# MCR-Mazda Hrvatska u proteklom je lipnju ostvarila svoj rekord sa prodanih 307 vozila, dok je u prvih pet mjeseci ta tvrtka u prodaji vozila u Hrvatskoj ostvarila tržišni udio od 4,31 posto. Tim se rezultatima, MCR-Mazda Hrvatska po ostvarenom tržišnom udjelu, približila svom principalu tvrtki Mazda Austria koja ostvaruje otprilike 5 posto udjela na tržištu Austrije. Grupa Mazda Austria, čije je sjedište u Klagenfurtu, u prodaji mazdinih vozila ima vodeću poziciju na tržištu srednje i istočne Europe sa ukupnom godišnjom prodajom od 20 tisuća vozila, dok je u usporedbi sa svim ostalim europskim tržištima po prodaji vozila Mazde na četvrtom mjestu, iza Njemačke, Velike Britanije i Nizozemske. Ta grupa, uz vozila, distribuira i rezervne dijelove, kojih imaju više od 45 tisuća različitih vrsta, odnosno 600 tisuća komada ukupne vrijednosti oko 33 milijuna kuna. Dobri prodajni rezultati MCR-Mazda Hrvatska, uoči nedavnog posjeta Millera - predsjednika Mazda korporacije iz Hirošime, motivacija su za ostvarivanje još bolje prodaje, ali i realna podloga za postizanje i većeg udjela na hrvatskom tržištu od planiranog, ističu iz generalnog zastupstva tih japanskih vozila za Hrvatsku. (Hina) ggr ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙