FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: JE LI DAIMLERCHRYSLER ZAINTERESIRAN ZA VOLVO?

STOCKHOLM, 6. srpnja (Hina/Reuters) - Njemačko-američki proizvođač automobila DaimlerChrysler je, sudeći prema nedavnim napisima u švedskom tisku, zainteresiran za kupnju švedskog Volva. Takav se glas proširio tržištem, no te su špekulacije obje tvrtke brže bolje odbacile.
STOCKHOLM, 6. srpnja (Hina/Reuters) - Njemačko-američki proizvođač automobila DaimlerChrysler je, sudeći prema nedavnim napisima u švedskom tisku, zainteresiran za kupnju švedskog Volva. Takav se glas proširio tržištem, no te su špekulacije obje tvrtke brže bolje odbacile.#L# Naime, švedski poslovni list 'Dagens Industri', pozivajući se na neimenovane izvore, nedavno je objavio kako dvije tvrtke o tome pregovaraju već mjesecima. DaimlerChrysler bi za kupnju Volva, kako piše list, mogao ponuditi između 17,8 i 19 milijardi američkih dolara, čime bi nastao najveći svjetski proizvođač autobusa i kamiona marke Mercedes Volvo Buses s tržišnim udjelom od gotovo 30 posto. Glasnogovornik Volva odbio je komentirati takve napise u tisku. Ponovio je isto što je izjavio i za spomenuti švedski list, a to je da se radi o takvom sektoru gdje svatko sa svakim pregovara. S druge strane, glasnogovornik DaimlerChryslera demantirao je pak takve glasine, rekavši kako nisu u pregovorima s Volvom. Prema izjavama čelnika Volva, u idućih nekoliko godina očekuju značajne konsolidacije u svjetskoj industriji kamiona i autobusa, u kojima i sami žele sudjelovati. U Volvu su inače prilično jasni kada govore o svojim planovima proširenja proizvodnje autobusa i kamiona kroz akvizicije. Podsjetimo samo da su njihova nastojanja da se udruže sa Scaniom, domaćim rivalom u proizvodnji kamiona, završila s neuspjehom potkraj veljače. Osim toga, na Volvo se počelo gledati kao na metu preuzimanja nakon što su prodali svoju automobilsku proizvodnju američkom Fordu u siječnju ove godine. Kako piše 'Dagens Industri', taj će sporazum, ukoliko do njega dođe, vjerojatno biti u obliku razmjene dionica kao što je bio slučaj kod spajanja DaimlerBenza i Chryslera prošle godine, čime je stvoren peti najveći proizvođač automobila u svijetu u ugovoru teškom 42 milijarde dolara. Uspiju li o tome postići dogovor, procjenjuje se da bi dioničari Volva mogli postati vlasnikom otprilike 14 do 16 posto udjela u DaimlerChrysleru. Dodajmo tomu još i nedavne napise u 'Financial Timesu' kako DaimlerChryslerov konkurent - Volkswagen (VW) pak razmišlja o preuzimanju Scanije. Glasnogovornik VW-a nije želio komentirati te napise. (Hina) vm ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙