ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Izložba više od stotinu izrezaka reklama, fotografija poznatih osoba i logotipa svjetskih proizvođača, koje je Željko Badurina izložio pod nazivom "Remix", otvorena je večeras u Galeriji Matice
hrvatske.
ZAGREB, 4. lipnja (Hina) - Izložba više od stotinu izrezaka
reklama, fotografija poznatih osoba i logotipa svjetskih
proizvođača, koje je Željko Badurina izložio pod nazivom "Remix",
otvorena je večeras u Galeriji Matice hrvatske.#L#
Sličice koje je Badurina rasporedio duž zidova Galerije, odabrao
je, kako sam kaže, zato što su mu bile "simpatične", pa ih je izrezao
iz časopisa, kataloga izložaba ili ambalaže različitih proizvoda.
Cjelokupno dosadašnje stvaralaštvo Željka Badurine neprijeporno
karakteriziraju blaga ironizacija i sofisticirano tretiranje
humora, piše u katalogu izložbe voditelj Galerije Vanja Babić.
Znak tvrtke "Nike" ravnopravno koegzistira s Gropiusovom
fotografijom ili reprodukcijom Gioconde, napomenuo je Babić, ali
to nije dadaistička relativizacija svih vrijednosti nego
umjetnikov specifičan, osoban i gotovo intimistički odnos prema
svakom od naoko posve banalnih izložaka.
Željko Badurina (Zagreb, 1966) diplomirao je 1996. na grafičkom
odjelu zagrebačke Akademije likovnih umjetnosti u klasi profesora
Miroslava Šuteja. Dosad je imao pet samostalnih i jedanaest skupnih
izložaba u Zagrebu, Splitu i Njemačkoj.
Izložba ostaje otvorena do 15. lipnja.
(Hina) ag ln