ZAGREB, 3. lipnja (Hina) - Njemački koncern Volkswagen (VW) tijekom prvog ovogodišnjeg tromjesečja na automobilskom je tržištu zemalja srednje i istočne Europe zabilježio povećanje svog, od prije vodećeg udjela, sa lanjskih 20,2 na
ovogodišnjih 20,7 posto. Prema posljednjim podacima vodećeg svjetskog financijskog dnevnika Financial Times, VW je tim tržištima prodao 66.572 vozila, a slijedi ga korejski Daewoo Motor na drugom mjestu s ukupno prodanih 60.653 vozila.
ZAGREB, 3. lipnja (Hina) - Njemački koncern Volkswagen (VW) tijekom
prvog ovogodišnjeg tromjesečja na automobilskom je tržištu zemalja
srednje i istočne Europe zabilježio povećanje svog, od prije
vodećeg udjela, sa lanjskih 20,2 na ovogodišnjih 20,7 posto. Prema
posljednjim podacima vodećeg svjetskog financijskog dnevnika
Financial Times, VW je tim tržištima prodao 66.572 vozila, a
slijedi ga korejski Daewoo Motor na drugom mjestu s ukupno prodanih
60.653 vozila.#L#
Daewoo bilježi svoje daljnje približavanje vodećem VW na tom
tržištu, a to potvrđuju posljednje narudžbe za nova vozila, od
kojih je jedna trećina upućena tom korejskom proizvođaču.
Prodaja Daewooa u prvom ovogodišnjem tromjesečju porasla je za 12,6
posto u usporedbi s istim razdobljem lani, dok je istodobno njihov
tržišni udio skočio sa 17,9 na 18,8 posto.
Iza Daewooa na tom području talijanski je Fiat prodao 54,2 tisuće
vozila, rumunjska Dacia 23,5 tisuća, te General Motors više od 21,7
tisuća vozila. Francuski koncern PSA, koji objedinjuje marke
vozila Peugeot i Citroen, prodao je 16,7 tisuća vozila, drugi od
francuskih proizvođača, Renault ostvario je prodaju od 16,6
tisuća, slijedi ga Ford sa nešto manje od 16 tisuća, dok su Suzuki i
Hyundai prodali približno devet tisuća vozila.
(Hina) ggr ds