ZAGREB, 20. svibnja (Hina) - Cilj zagrebačke tvrtke Daewoo Motor d.o.o., zastupnika korejskog proizvođača vozila za Hrvatsku, u ovoj je godini prodaja 5.500 svojih vozila, odnosno ostvarivanje deset postotnog udjela na hrvatskom
automobilskom tržištu. To je rekla direktorica prodaje i marketinga Vedrana Carević prilikom današnje konferencije za novinare održane tijekom promotivne vožnje zagrebačkog tramvaja oslikanog grafitima s motivima automobila Daewoo Matiz.
ZAGREB, 20. svibnja (Hina) - Cilj zagrebačke tvrtke Daewoo Motor
d.o.o., zastupnika korejskog proizvođača vozila za Hrvatsku, u
ovoj je godini prodaja 5.500 svojih vozila, odnosno ostvarivanje
deset postotnog udjela na hrvatskom automobilskom tržištu. To je
rekla direktorica prodaje i marketinga Vedrana Carević prilikom
današnje konferencije za novinare održane tijekom promotivne
vožnje zagrebačkog tramvaja oslikanog grafitima s motivima
automobila Daewoo Matiz.#L#
U prva četiri mjeseca ove godine udio Daewooa na hrvatskom je
tržištu narastao na 8,13 posto, u usporedbi s lani prodanih 3638
automobila koji su činili 6,33 postotni tržišni udio.
Tijekom prvog ovogodišnjeg tromjesečja Daewoo je na tržištu dijela
zemalja srednje i istočne Europe u koje uz Hrvatsku, Sloveniju i
Makedoniju, spadaju i Poljska, Češka, Slovačka, Mađarska,
Rumunjska, Bugarska, Rusija, Ukrajina, Uzbekistan, Azerbejdžan i
Kazahstan zauzeo prvo mjesto po broju prodanih automobila. Na tom
je tržištu udio tog korejskog proizvođača automobila dosegnuo 19,5
posto u prva tri mjeseca ove godine.
Planovi Daewoo Motora su rast proizvodnje u Koreji sa sadašnjih 1,5
na ukupno tri milijuna vozila godišnje, odnosno zauzimanje mjesta
među prvih deset automobilskih proizvođača u svijetu. Inače,
kompanija bilježi stalni rast prodaje automobila - tako je tijekom
1995. prodala više od 537 tisuća, dok je prošle godine ukupna
prodaja premašila 893 tisuće vozila.
Daewoo Motor postavio je temelje korejske autoindustrije, posluje
unazad 34 godine, a od 1972. do 1992. bio je u join ventureu s
američkom korporacijom General Motors. Nakon toga započinje
samostalno poslovanje na tržištu te ima 13 pogona u 12 zemalja izvan
Koreje gdje zapošljava približno 300 tisuća djelatnika. Kompanija
na korejskom tržištu ima 765 prodajnih mjesta, dok izvoz bilježi u
153 zemlje s ukupno 3153 prodajna mjesta. Približno sedam posto od
sredstava ostvarenih godišnjom prodajom ulaže se u istraživanja i
razvoj, a u posljednjih je pet godina za to korejski Daewoo uložio
ukupno pet milijardi američkih dolara.
(Hina) ggr ds