LJUBLJANA, 1. lipnja (Hina) - Provokativna reklamna kampanja slovenskog uvoznika Mercedesovih automobila u kojoj su korišteni ime i lik Josipa Broza Tita, te slika koja Tita prikazuje u luksuznoj limuzini doživjela je pohvale
marketinških stručnjaka, ali i negativne odjeke u Sloveniji i Njemačkoj.
LJUBLJANA, 1. lipnja (Hina) - Provokativna reklamna kampanja
slovenskog uvoznika Mercedesovih automobila u kojoj su korišteni
ime i lik Josipa Broza Tita, te slika koja Tita prikazuje u
luksuznoj limuzini doživjela je pohvale marketinških stručnjaka,
ali i negativne odjeke u Sloveniji i Njemačkoj.#L#
Kako piše njemački "Frankfurter Allgemeine Zeitung", na upravu u
Stuttgartu obratila se slovenska udruga Žrtve komunističkog
nasilja koja takvu reklamu drži spornom, a i njemačka centrala
"Daimler-Chryslera" navodi da je upotreba politike i religije u
promidžbene svrhe u suprotnosti s njihovom politikom oglašavanja.
"Ako smo s oglasom nekoga uvrijedili, onda se ispričavamo, ali to
nije bila naša namjera. o svemu smo saznali iz novina, na nas se
nitko nije pritužio" - izjavio je Marko Kryzanowski, direktor
ljubljanskog "AC-Intercara", uvoznika Mercedesovih vozila za
Sloveniju.
On je naime odobrio agresivnu reklamnu kampanju u novinama i na
televiziji u kojoj se kupcima poručuje - "Napoleon, Cezar i
Kleopatra imali su skoro sve. A Tito - on je imao sve, ama baš sve,
uključujući i Mercedes!" Reklama je inače u Sloveniji dobila
prestižnu godišnju nagradu za komercijalnu propagandu "Zlatni
bubanj", a njezini autori brane se da Titov lik u reklamama nije
korišten prvi put - prije nekoliko godina njegova je slika - s
puškom preko ramena - korištena u reklami za "lovačko piće"
Jaegermeister.
(Hina) fl sb