LJUBLJANA, 25. svibnja (Hina) - Jedna je slovenska reklamna agencija rođendan nekadašnjeg jugoslavenskog predsjednika Tita iskoristila za promidžbenu kampanju "Mercedes"-ovih automobila.
LJUBLJANA, 25. svibnja (Hina) - Jedna je slovenska reklamna
agencija rođendan nekadašnjeg jugoslavenskog predsjednika Tita
iskoristila za promidžbenu kampanju "Mercedes"-ovih
automobila.#L#
Sva tri glavna nacionalna dnevna lista koji izlaze u Ljubljani i
Mariboru objavila su u utorak na naslovnim stranicama oglas u
obliku Titove osmrtnice s dodanom porukom - "Imao je sve - baš
sve!". Uz poruku je i slika na kojoj se Tito vozi u Mercedesu.
Ranijih su dana u istom stilu bili predstavljeni Napoleon,
Kleopatra i Julije Cezar, ali sa porukom koja je glasila "Imali su
sve - skoro sve!"
Kako tvrdi ljubljansko "Delo", slovenskim je kreatorima reklamne
kampanje pomagala talijanska produkcijska kuća "Media Mutant" iz
Bologne, a dobili su i posebno priznaje "Mercedesa".
(Hina) fl sb