SPLIT, 19. svibnja (Hina) - Direktori 12 nacionalnih srednjoeuropskih i istočnoeuropskih podružnica tvrtke Euroreklam-International, najjačega europskog oglašivača na otvorenim prostorima, započeli su večeras u Splitu trodnevni
redoviti godišnji skup na kojemu će raspravljati o poslovnoj politici holdinga.
SPLIT, 19. svibnja (Hina) - Direktori 12 nacionalnih
srednjoeuropskih i istočnoeuropskih podružnica tvrtke
Euroreklam-International, najjačega europskog oglašivača na
otvorenim prostorima, započeli su večeras u Splitu trodnevni
redoviti godišnji skup na kojemu će raspravljati o poslovnoj
politici holdinga. #L#
Pozdravivši nazočne direktore i članove uprave austrijsko-
švicarskoga holdinga, skup su otvorili Peter Stebler, izvršni
direktor švicarske tvrtke APG, većinskoga vlasnika Euroreklama, i
dogradonačelnik Splita Miro Buličić.
Po riječima Edija Laure, direktora Europlakat-Proreklama,
Euroreklamove tvrtke u Hrvatskoj, sastanak se održava u Splitu zbog
osobito dobre suradnje toga grada s Euroreklamom. Tvrtka je tako,
uz ostale poslove, sudjelovala u izradi posebnih panoa koji
prolaznicima predstavljaju bogato kulturno-povijesno nasljeđe
Dioklecijanova grada.
Na trodnevnome skupu sudjeluje i generalni direktor Euroreklam-
Internationala Kurt Javurek.
(Hina) pbo mć