FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: INTER-CONTINENTAL TRAŽI NOVE LOKACIJE U HRVATSKOJ

ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Hrvatska je uvijek zanimljivo odredište za svjetsku grupaciju Inter-Continental Hotels&Resorts i tvrtka traži lokacije i mogućnosti za nove projekte na tom tržištu. Izjavio je to glavni manager zagrebačkog hotela Inter-Continental Heinz M. Weisl, odgovarajući na Hinin upit o rezulatima nedavnog dvodnevnog sastanka predsjednika korporacije Intercontinental hotela za srednju i istočnu Europu Toma J. Kroocwijka i četrdesetak glavnih direktora, financijskih i direktora marketinga hotela Intercontinental iz toga dijela Europe u Zagrebu.
ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Hrvatska je uvijek zanimljivo odredište za svjetsku grupaciju Inter-Continental Hotels&Resorts i tvrtka traži lokacije i mogućnosti za nove projekte na tom tržištu. Izjavio je to glavni manager zagrebačkog hotela Inter- Continental Heinz M. Weisl, odgovarajući na Hinin upit o rezulatima nedavnog dvodnevnog sastanka predsjednika korporacije Intercontinental hotela za srednju i istočnu Europu Toma J. Kroocwijka i četrdesetak glavnih direktora, financijskih i direktora marketinga hotela Intercontinental iz toga dijela Europe u Zagrebu. #L# Weisl posebno napominje da je bilo riječi o strateškom godišnjem sastanku ključnih osoba korporacije, koji su raspravljali o proračunu i odlukama o aktivnostima u regiji i budućem poslovanju. Unazad sedam godina, prvi se puta taj sastanak održao izvan Beča, gdje je sjedište Inter-Continentala za srednju i istočnu Europu. Osvrćući se na trenutačno stanje u hrvatskom turizmu, glavni manager zagrebačkog Intercontinentala napominje da svi trpe zbog događaja u susjednoj državi. Potkrepljuje to i podatkom da, primjerice Beč, Prag i Budimpešta imaju gotovo jednak broj otkaza kao i Zagreb te da grupacija Inter-Continentala priprema marketinške akcije kako bi objasnila javnosti da je putovanje na naše odredište sigurno. U budućnosti bi se trebalo okrenuti daljnjem unapređenju komunikacije s potencijalnim gostima, kroz stalan marketing i odnose s javnošću diljem svijeta. Weisl smatra da je hrvatski turizam, zbog odličnih resursa i duge tradicije, jedan od najperspektivnijih gospodarskih segmenata za inozemna ulaganja. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙