ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Zagrebački hotel Esplanade ovih će dana, prvo zagrebačkom tržištu, ponuditi svoj gastronomski zaštitni znak - zagorske štrukle, najavila je direktorica Esplanade Amelia Tomašević, prigodom današnjeg
predstavljanja njihovog novog projekta.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Zagrebački hotel Esplanade ovih će
dana, prvo zagrebačkom tržištu, ponuditi svoj gastronomski
zaštitni znak - zagorske štrukle, najavila je direktorica
Esplanade Amelia Tomašević, prigodom današnjeg predstavljanja
njihovog novog projekta.#L#
"Već više od 20 godina štrukle su naš zaštitni znak, kao što je
Sacher torta simbol bečkih hotela. U njima jednako uživaju domaći i
inozemni gosti te članovi diplomatskog zbora. Tim projektom
željeli smo i ostalim građanima, kao delikatesu, približiti naš
poznati specijalitet", naglasila je Tomašević. Dodala je da se time
uključuju u podizanje kvalitete jednog dijela hrvatskog
turističkog proizvoda.
Esplanadine štrukle od idućeg će se tjedna prodavati u nekim
Dioninim trgovinama, u obiteljskom pakovanju od četiri komada.
Njihova je posebnost što se rade ručno, a ne industrijski, a dnevno
se najviše može napraviti do tisuću kutija.
Kako je istaknula Amelia Tomašević, već je sada interes iz
Hrvatske, ali i inozemstva velik, pa se nada kako će se uskoro
štrukle izdignuti iz hotelske na cjelokupnu turističku razinu.
(Hina) splj db