FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: "ESPLANADINI ŠTRUKLI"- NOVI TURISTIČKI PROIZVOD

ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Zagrebački hotel Esplanade ovih će dana, prvo zagrebačkom tržištu, ponuditi svoj gastronomski zaštitni znak - zagorske štrukle, najavila je direktorica Esplanade Amelia Tomašević, prigodom današnjeg predstavljanja njihovog novog projekta.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Zagrebački hotel Esplanade ovih će dana, prvo zagrebačkom tržištu, ponuditi svoj gastronomski zaštitni znak - zagorske štrukle, najavila je direktorica Esplanade Amelia Tomašević, prigodom današnjeg predstavljanja njihovog novog projekta.#L# "Već više od 20 godina štrukle su naš zaštitni znak, kao što je Sacher torta simbol bečkih hotela. U njima jednako uživaju domaći i inozemni gosti te članovi diplomatskog zbora. Tim projektom željeli smo i ostalim građanima, kao delikatesu, približiti naš poznati specijalitet", naglasila je Tomašević. Dodala je da se time uključuju u podizanje kvalitete jednog dijela hrvatskog turističkog proizvoda. Esplanadine štrukle od idućeg će se tjedna prodavati u nekim Dioninim trgovinama, u obiteljskom pakovanju od četiri komada. Njihova je posebnost što se rade ručno, a ne industrijski, a dnevno se najviše može napraviti do tisuću kutija. Kako je istaknula Amelia Tomašević, već je sada interes iz Hrvatske, ali i inozemstva velik, pa se nada kako će se uskoro štrukle izdignuti iz hotelske na cjelokupnu turističku razinu. (Hina) splj db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙