ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Turistička ponuda Koprivničko-križevačke županije temelji se na lovnome, ribolovnom, vjerskom i izletničkom turizmu, rečeno je na današnjem predstavljanju te županije u sklopu međunardnoga
poslovno-turističkog sajma ITTF-a koji se do 15. svibnja održava na Zagrebačkome velesajmu (ZV).
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Turistička ponuda Koprivničko-
križevačke županije temelji se na lovnome, ribolovnom, vjerskom i
izletničkom turizmu, rečeno je na današnjem predstavljanju te
županije u sklopu međunardnoga poslovno-turističkog sajma ITTF-a
koji se do 15. svibnja održava na Zagrebačkome velesajmu (ZV). #L#
Turistička djelatnost jedna je od važnijih gospodarskih grana u
Koprivničko-križevačkoj županiji, za koju je prije dvije godine
zagrebački Institut za turizam izradio turistički marketinški
plan. Danas su predstavljena dva nova promidžbena plakata na kojima
je "pevec" - zaštitni znak Koprivničko-križevačke županije.
Uz koprivničku i križevačku turističku ponudu predstavljena je i
ponuda Molva i Ferdinandovca, koja se temelji na vjerskom i seoskom
turizmu. Kako je rečeno, to je jedna od rijetkih županija u kojoj su
turistički djelatnici shvatili da se turistička ponuda oslanja na
lovni turizam, pa će ove godine u obnovu divljači uložiti pola
milijuna njemačkih maraka.
K tomu, kao posebna turistička privlačnost nudi se naivna
umjetnost, a turisti mogu uživati u Podravskim motivima,
Đurđevačkoj picokijadi i Križevačkom velikom spravišću.
(Hina) splj ds