ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Praćenje standarda kvalitete utvrđenih na osnovi želja i potreba gostiju, jedan je od ciljeva ovotjednog dolaska direktorice za standard kvalitete Dagmar B. Zechmann iz grupacije hotela Starwood Hotels &
Restors Worldwide u zagrebački Sheraton koji je uključen u taj lanac hotela, priopćeno je iz Sheratona.
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Praćenje standarda kvalitete
utvrđenih na osnovi želja i potreba gostiju, jedan je od ciljeva
ovotjednog dolaska direktorice za standard kvalitete Dagmar B.
Zechmann iz grupacije hotela Starwood Hotels & Restors Worldwide u
zagrebački Sheraton koji je uključen u taj lanac hotela, priopćeno
je iz Sheratona.#L#
Direktorica Zechmann odgovorna je za praćenje standarda kvalitete
utvrđenih prema željama i potrebama gostiju Sheratonovih hotela, a
nadležna je za područje istočne i središnje Europe, odnosno uz
Hrvatsku i za Austriju, Poljsku, Rusiju, Bugarsku te Gruziju.
Na tom je području smješteno deset hotela i jedan kongresni centar,
stoga je prilikom udovoljavanja želja gostiju potrebno imati u vidu
specifičnosti podneblja u kojem je pojedini hotel smješten, stanje
objekta, ljudski čimbenik i sl.
Inače svi hoteli iz te grupacije svakodnevno provode jedinstveni
program poboljšanja kvalitete nazvan P.R.O.G.R.E.S.S. u koji su
uključeni svi zaposleni, a vrši se i usavršavanje osoblja te
razmjena iskustava.
Poslovodstvo zagrebačkog Sheratona nada se da će taj posjet
doprinjeti poboljšanju kvalitete u svim segmentima, imajući u vidu
brojna raznolika iskustva drugih hotela prilagođavajući ih
specifičnostima Zagreba i Hrvatske.
Starwood Hotels & Restors Worldwide vodeća je grupacija hotelskih
lanaca i kockarnica u svijetu s više od 712 hotela u 72 zemlje i 125
tisuća uposlenih. Uz lanac hotela Sheraton, u svojoj grupaciji
okuplja hotelske lance St. Regis/Luxury Collection, Westin, Four
Points, W i Ceasars.
(Hina) ggr ds