FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TRIBINA "ETIKA U MEDIJIMA"

ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Mediji kao važno područje društvenog djelovanja ako se nepravilno upotrijebe, mogu biti vrlo opasni, upozorio je dr. Stjepan Malović, profesor zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti, na večerašnjoj tribini "Etika u medijima" Centra za promicanje socijalnog nauka Crkve pri Hrvatskoj biskupskoj konferenciji (HBK), održanoj u prostorijama Tribine grada Zagreba. Da bi mediji uspješno djelovali, potrebno je nekoliko preduvjeta, istaknuo je, dodavši da je za slobodu medija potrebna sloboda izražavanja.
oslovanje/financije ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Mediji kao važno područje društvenog djelovanja ako se nepravilno upotrijebe, mogu biti vrlo opasni, upozorio je dr. Stjepan Malović, profesor zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti, na večerašnjoj tribini "Etika u medijima" Centra za promicanje socijalnog nauka Crkve pri Hrvatskoj biskupskoj konferenciji (HBK), održanoj u prostorijama Tribine grada Zagreba. Da bi mediji uspješno djelovali, potrebno je nekoliko preduvjeta, istaknuo je, dodavši da je za slobodu medija potrebna sloboda izražavanja. #L# Sloboda izražavanja ne smije biti ograničena, potreban je pluralitet vlasništva, odnosno, kako je objasnio Malović, mediji ne smiju biti samo državno ili samo privatno vlasništvo. Nadalje, potrebno je razlikovati uređivačke od oglasnih priloga u medijima, a uređivačke priloge potrebno je birati po načelu vrijednosti i kakvoće pojedine vijesti, nastavio je Malović. Odnosi novinara i urednika, novinara i kolega u redakciji, odnosi vlasnika i novinara i odnosi novinara prema javnosti sljedeće su bitne odrednice uspješna djelovanja medija, drži Malović. S kršćanskog stajališta o etici u medijima govorio je ravnatelj Hrvatskoga katoličkog radija dr. Mirko Juraj Mataušić, među ostalim istaknuvši kako kršćanstvo toj temi pristupa po načelima Božjih zapovjedi. Neuspjehom za novine smatra to što je u njima sve više vijesti s temom "Crne kronike", kako bi se bolje prodale. No da bi se promijenilo takvo stanje, osim novinara i izdavača potreban je i aktivan primatelj vijesti, koji će svojim izborom utjecati na medije, odnosno na njihov sadržaj, zaključio je Mataušić. Večerašnja tribina "Etika u medijima" druga je socijalna tribina koju u ovome mjesecu priređuje Centar za promicanje socijalnog nauka Crkve pri Hrvatskoj biskupskoj konferenciji (HBK). (Hina) sdju mć

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙