FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ŠKOLA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU OD JESENI I U HRVATSKOJ

ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Od 1. listopada ove godine u Zagrebu će početi s radom prva hrvatska Škola za odnose s javnošću, a prvi će polaznici program završiti do 1. prosinca. Sadržaj je to Ugovora koji su potpisali tvrtka SPEM Komunikacijska skupina i Londonska škola za odnose s javnošću (LSPR), u suradnji s zagrebačkom tvrtkom za komunikacijski management Premisa.
ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Od 1. listopada ove godine u Zagrebu će početi s radom prva hrvatska Škola za odnose s javnošću, a prvi će polaznici program završiti do 1. prosinca. Sadržaj je to Ugovora koji su potpisali tvrtka SPEM Komunikacijska skupina i Londonska škola za odnose s javnošću (LSPR), u suradnji s zagrebačkom tvrtkom za komunikacijski management Premisa.#L# Osnovni cilj otvaranja takvog obrazovnog programa je popunjavanje praznine na području odnosa s javnošću koji su u Hrvatskoj tek u začetku, ocijenio je na današnjoj konferenciji za novinare direktor jadranske regije SPEM-a Danijel Koletić. Osim toga, dodao je, diploma Londonske škole odnosa s javnošću međunarodno je priznata, a mnoge svjetske kompanije priznaju ih kao uvjet za zapošljavanje. Tijekom programa, polaznici škole upoznat će se s osnovama odnosa s javnošću, procesima i metodologijama, odnosima s medijima, kriznim i internim komuniciranjem, analizama medijama, Internetom i drugim novim tehnologijama, s primjenom u praksi. Nakon programa, polaznici će nova znanja pokazati na pismenom i praktičnom ispitu koji će se, nakon prevođenja na engleski jezik, ocjenjivati u Londonu, rekao je direktor LSPR-a John Dalton. Mjesto održavanja škole još nije poznato, ali kako ističu u SPEM-u, nadaju se dogovoru s Ekonomskim fakultetom u Zagrebu. Cijena školarine bit će približno osam tisuća kuna, dok isti program u Sloveniji košta dvanaestak tisuća kuna, dodaju u SPEM-u. Tvrtka SPEM je, prema podacima Marketing Magazin revije, vodeća slovenska agencija za odnose s javnošću, specijalizirana za izvođenje integralnih komunikacija s javnošću. Vode odnose s javnošću u više slovenskih tvrtaka Telerey-Nokia, Henkel Zlatorog, Luka Koper, Elektro Maribor, DigiTel Ljubljana, Westinghouse, Droga Portorož... Londonska škola za odnose s javnošću djeluje od 1992. u Velikoj Britaniji i dvije europske države, a za ovu godinu planirane su Hrvatska i još dvije nove zemlje. (Hina) kg db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙